Obudowa pod napieciem

Robcio <robb snipped-for-privacy@interia.pl napisał(a):

:o Czy to urządzenie ma CE? Moż ecczegoś nie wiem ale wydaje mi się, że jeśli coś nie jest wykonane w II klasie ochronności to _musi_ mieć doprowadzony przewód ochronny. pzdr., PB

Reply to
Paweł Bochenek

wrr snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

Mam ale takie dziesięcioletnie starocie, wszystko nowe jest z plastiku albo wtyczkę z zaciskiem PE. Nawet "farelka" mająca plastikową obudowę ma PE który uziemia kawałek blachy wewnątrz.

Jeśli to jest napięcie bezpieczne to widać może kopać ;) Wyrażam natomiast zdumienie, że: ma to metalową obudowę, zasilanie na 230 i nie ma przewodu ochronnego, i to wszystko w 2006 roku, aż zapytam na ISE czy to jest możliwe.

pzdr., PB

Reply to
Paweł Bochenek

Robcio napisał(a):

W moim Denonie tezkabelzasilajacy nie ma tej opcji. Za to sama obudowa ma taka opcje. Objawia sie w postaci sporej wielkosci zacisku laboratoryjnego z jednoznacznym oznaczeniem. Pozdrawiam TomaszB

Reply to
TomaszB