obudowa wzmacniacza

Szukam jakiegoś rozwiązania dotyczacego obudowy wzmacniacza. Jak na razie widze tylko takie: zbudować samemu , kupic uszkodzony wzmacniacz i wziac z niego obudowe;) albo kupic w sklepie sama obudowe.

Niestety, w kazdym z 3 przypadkow nie wiem co, gdzie i jak ;>

Jezeli chcialbym samemu zbudowac(samemu, znaczy zlecic wykonanie jakiemus 'specowi', tylko ze nie wiem czy to sie oplaca. nie orinetuje sie w ogole w cenach takiego czegos. dodatkowo obudowa powinna być "nie zamknieta", aby nie trzeba bylo montowac zadnych wiatrakow, tylko radioatory) to zna ktos moze jakis adres gdzie moglbym to wykonac we wroclawiu?

kupic uszkodzony mozna na allegro, ale to jest ostateczna opcja. natomiast najbardziej bylbym zainteresowany opcja 3- kupic obudowe w sklepie, ale przegladam to google i przegladam i nic :|

moze ktos cos podpowie? pozdro, Przem

Reply to
przem

Znalazlem na cyfronice:

cos w tym stylu, tylko jak by ktos mogl podac kilku innych producentow to bylbym wdzieczny

Reply to
przem

No wlasnie chodzi o to ze nie szukam takiej zwyklej z cieniutkiej blachy. Jak już coś planuje, to niech to wyglada jakos ;-) Myślałem nad tym, żeby zrobic front z lustra przyciemnianego, koszt nie bedzie znowu taki wielki, no ale potrzebuje jeszcze "tył" obudowy. Najchetniej zrobilbym elegancki drewniany, ale wtedy z wentylacji nici ;/

Reply to
przem

przem wrote: (....)

Teraz wpadlem na pewien pomysl, tylko nie wiem czy sie da... Jezeli zrobie obudowe drewniana, a radiatory dam na zewnatrz obudowy, to bede potrzebowal jeszcze jakas wentylacje w srodku? (wzmak bedzie na TDA7294)

Sorry ze tyle postow ale caly czas mam inny pomysl ;)

Reply to
przem

Odradzam drewniana, mam taka z czasow szkoly sredniej, strasznie sie rozsycha (buk w koncu) i nie ma na to lekarstwa. Poza tym wszyscy myla wzmacniacz z polka (ma tylko glosnosc - choc nie na srodku) ;-)

Generalnie nie ma problemu ze zrobieniem jakiejkolwiek obudowy, klopot tylko w tym, ze zazwyczaj to kosztuje wiecej niz hobbysta chce wydac. :-( W kazdym razie duzo firmy wycina laserem, mozna wiec tak zaprojektowac obudowe, ze niejako sama posklada sie do _kupy_.

__ Pzd, Irek.N. ps. przykladowo spawana z 2mm blachy kwasoodpornej - model _przmyslowy_ oraz monobloki - ktore kiedys skoncze ;-):

Ireneusz Niemczyk

Dnia 2005-01-30 23:08, Użytkownik Ireneusz Niemczyk napisał:

Z tego, co widzę to całkiem spore będą te monobloki - klasa A czy duuuużo mocy na wyjściu? ;-) PS. Namierzyłem w końcu stronę firmy z Gdańska, zajmującej się frezowaniem obudów a o której kiedyś wspominałem. Jej adres to:

To tak jakby ktoś szukał w miarę taniego miejsca, gdzie można zlecić wykonanie otworów w obudowie.

Reply to
badworm

To ja jeszcze dorzucę swoje 2 gr. Jeśli ktoś potrzebuje zrobić profesjonalną obudowę (nawet 1 sztukę), to polecam Promet w Gdyni

(teren dawnego Radmoru - albo dawny teren Radmoru). Nie są może najtańsi ale jakość jest pierwsza klasa - tu zastrzegam, że dla nich nie pracuję, tylko zdażyło mi się coś u nich zamawiać. Elastyczna firma, najlepiej mieć jakiś projekcik w ACadzie, że by rozmawiać o konkretach.

AW

Reply to
AW

A czort wie, srednio raz na pol roku przychodzi mi do glowy pomysl zupelnie odwrotny do tego jaki mialem wczesniej ;-) Tak na serio cos z Nelsona Passa pewnie zrobie (moze aleph-a?). Uzywam obecnie A75 i chwale sobie, wiec _tendencja_ mi odpowiada. Moce...30W?

Po srednicy Polski jak dla mnie ;-) __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Czemu ostateczna ? Kupisz nie tylko obudowe, ale takze trafo zasilajace, radiatory itp.

Pozostaje tylko jeden maly problem .. przy cenach za uzuwane wzmacniacze na allegro .. po co budowac wlasny ?

no no, nie jestem az taki zeby robic obudowe drozsza od elektroniki ;) a swoja droga... chyba taniej by wyszlo dac komus do zrobienia takie cos ;>

Reply to
przem

Otoz wlasnie i to ;) satysfakcja z kazdej zbudowanej 'zabawki' jest 9832598274 razy wieksza niz z kupionej w sklepie ;>

I na dodatek jest na nia dozywotnia gwarancje, bo przeciez jak cos sie zapsuje to sam sobie naprawie ;-)

pozdro

Reply to
przem