Renowacja obudowy

Witajcie

pisze na ta grupe poniwaz zadnej adekwatnej znalezc nie moglem a sprawa tyczy sie obudowy od sprzetu

Mam taki fajny sprzecik ale obudowa juz bardzo zniszczona.Chcialem to troche pomalowac ale obudowa jest plastikowa i nie wiem jaka farbe wybrac,gdzie kupic itp,wiadomo musi to byc matowe bo to panel przedni.Lakiernik tego nie zobi bo mu sie to nie oplaca dlatego bawie sie sam,czy ktos moze z grupowiczow juz odnawial w ten sposob sprzet

seba

Reply to
seb

seb schrieb:

odnawiać nie odnawiałem, ale robiłem kiedyś panel dla ustrojstwa do pracy. Nie musiało być wysoce profesjonalne, ale miało "jakoś" wyglądać. Obudowa została pomalowana normalną farbą w sprayu, są też matowe. W tym przypadku wybrałem jasno-szary (obudowa była ordynarnie biała). Chyba była to nawet podkładowa, nie pamiętam. Do tego zrobiłem na drukarce laserowej corelem opisy guzików na folii samoprzylepnej. Po naklejeniu na obudowę wyciąłem skalpelem dziury na ośki i guziki i wsio potraktowałem bezbarwnym lakierem matowym też z puszki.

Waldek

Reply to
Waldemar
Reply to