NTC w pralce Miele, pomocy...

Na pewno kupiono sporo licencji.

Dnia Tue, 3 Feb 2015 23:47:07 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Niekoniecznie, bo to juz chyba po 1980r bylo. I pieniedzy na licencje nie bylo.

A ze celem nie byl jakis tam opamp, tylko zamiennik uA741, to moze i skopiowali.

Dnia Tue, 03 Feb 2015 23:41:19 +0100, Adam napisał(a):

A przy kieszeni tylko do niej trafic.

Szuflada jedna, ale spojrz na Etiude

podobne do kieszeniowca, ale kieszeni nie ma, waleczki na wierzchu. Zakladanie podobnie latwe/upierdliwe jak do szuflady :-)

Dnia Tue, 3 Feb 2015 21:56:38 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Nie po sprzecie, tylko zobaczylaby ta fabryka maly silnik AD 2010 :-)

Choc w sumie bezzasadnie sie nasmiewam, moze w przemysle silnikowym to faktycznie fabryka malych silnikow, takich np do 10kW :-)

Pomiędzy kupieniem licencji a wdrożeniem produkcji w Polsce mijały lata. Licencje kupowano przez 10 lat. Poza tym - sporo czasu upływało pomiędzy wyprodukowaniem pierwszych serii a wypuszczeniem na rynek. Na przykład niedawno spożytkowałem sporą ilość BCW72R w obudowie SOT23, wyprodukowane przez CEMI w 1983(? nie mam pewności, ale na pewno w latach 80-tych) roku - dostałem je nie z taśmy, tylko w... szklanej fiolce z oryginalnym kwitkiem CEMI wewnątrz. Na obudowach krzywy nadruk K5 (zgodny z kodami). Miałem tego kilkaset sztuk - wszystkie sprawne i ani jedna sztuka nie była reklamowana.

Pan Adam napisał:

Nie, to nie tak. Ta nieruchoma cewka nie była zasilana w przeciwfazie. Płynął przez nią prąd stały -- była włączona w obwód zasilacza anodowego, przy okazji wygładzała napięcie. Rozwiązanie niegdyś bardzo popularne.

Requiescat in pace.

Jarek