Chłopcy, taka sprawa...wypowiedzcie się

Chcę zrobić mierniczke temperatury (rozdzielczosc powiedzmy 1 stopien) na procku...i zeby to spiąć z pc-tem i do labview. Co proponujecie..Atmel? Jak się zabrać do tego? jakie czujniki???

POMOŻECIE??? :)

[....]

chcesz cukierka idz do gierka gierek mo to ci do! TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości news:cnttmp$ago$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

Hej!... Ty nie bądź taki Kunta-Kinte! *)

Reply to
Marek Dzwonnik

Nasza partia wszystko robi, żebyś żył jak murzyn Tobi.

Ale czy to było śmieszne?

Użytkownik "Rafał" <r snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:cntrvv$hjg$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

Moja propozycja: LM 35 na wmacniacz op. (5:1 wzmocnienie) i podac to na przetwornik A/D np w PIC16F877. Uzyskasz rozdzielczosc 0.1 stopnia. Do kompa tez go podepniesz, procek posiada odpowiednie peryferia do transmsji szeregowej i rownoleglej.

Pozdrawiam Artur

Reply to
Artur

[...]

taaaaaa .... pani gierkowa tez ........ sorki ze troche nie pod temat grupy ale nie moge sie powstrzymac .... ostatnio kilka razy odwiedzilem klinike pani gierkowej w katowicach .... i dochodze do wniosku po tych wizytach i innych wyczynach naszych politykow ze wszystko co postkomunistyczne to jeden wielki syf

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Użytkownik Tomasz Bednarz napisał: [...]

Też tam kiedyś byłem, (z dziećmi) i chwalę sobie. Ale u nas aby dostać się do okulisty trzeba się zapisać kilka miesięcy wcześniej (teraz wogóle chyba wstrzymali zapisy) Taak, mogę iść do prywatnego, ale za tą kwotę to ja dojadę do Katowic i z powrotem (150 km), a badań ani połowy nie zrobią tych co u Gierkowej.

Pozdrowienia z głuchej prowincji

Albert

Reply to
Albert Bartoszko

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl

Teraz już tak. A wtedy? Prawdziwe. ;-( Czasy takie, że można było się tylko pośmiać. Choć IMHO robiono to chętniej i bardziej spontanicznie niż obecnie.

Reply to
Marek Dzwonnik

zobacz

Rafal
[...]

co z tego ze ci zrobia badania jesli nie postawia diagnozy :-( po co moi te badania bez diagnozy !? ... to moze przeniesmy sie z tematem na na pl.sci.medycyna :-)

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Dopiero po tylu latach to zauważyłeś? gratuluję refleksu ;-)))

pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr

Pewnego dnia Artur przemówił ludzkim głosem:

A nie prościej wziąć DS1822 i podłączyć go do RS'a ? (RS bardzo ładnie emuluje szynę 1wire). Dokładność 0.5st to i tak więcej niż chciał autor.

Reply to
Zbych