Re: Buczy w pralce :)

> Sprawdź może pompkę. U mnie było jak dziecięcy piździonek zaklinował

A kobieta w gospodarstwie występuje? (wiek obojętny, tak od 12 w górę)? Bo jak tak, to może być drut od biustonosza, który się przez dziurki w bębnie między kocioł a bęben dostał i blokuje. Jak masz pecha, to całkiem nieźle potrafi haczyć...

Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Występuje i kiedyś kawałek biustonosza musiałem wyłowić Ale bęben normalnie się kręci - nie stawia oporów. Pewien serwisant, znajomy królika, powiedział, że padła elektronika i lepiej kupić nową pralkę. Ale nie bardzo chce mi się w to wierzyć - fakt - elektronika hałasuje, ale wcześniej hałasuje jakaś część mechaniczna, tak, jakby strzyka, przeskakuje coś i zaczynają migać wszystkie diody.. Heh.. będę musiał zajrzeć nieco głębiej - może faktycznie coś z tym paskiem...

Reply to
SHP
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk