modelsim z altery

Takie głupie pytanie - czy Altera udostepnia bezpłatna licencje na Modelsim (ten do sciagniecia z ich strony)? Przekopałem się przez

i znalazłem "darmówke" tylko na quartusa. Coś mi sie słabo przypomina że kiedy ostatnio bawilem sie FPGA (jakis rok temu :( ) używałem Modelsima sciagnietego od xilinxa (z tego samego powodu) - ale to było dawno.... GRG

Reply to
Grzegorz Domagala

Na ostatnim zestawie CD z Altery Modelsima nie bylo... W kazdym razie wycofali sie z Leonardo - maja swoj P&R w Quartusie, wiec moze z Modelsimem podobnie?

Reply to
jerry1111