Organy B-11 - schemat

Znalazłem schemat do tego instrumentu (11 stron A4). Jeżeli zdołasz wytrzymać do czasu zeskanowania (może jutro?) to jest jakaś szansa.

Jest to dzielnik częstotliwości który często się uszkadza (i brakuje wtedy jednego tonu w kilku lub we wszystkich oktawach). Poniewiera mi się w szufladce (UL1811).

Reply to
satel

Będę baardzo wdzięczny za podesłanie skanów! Mój adres: snipped-for-privacy@pydychWYTNIJTO.com.

No właśnie. Tak też przypuszczam. U mnie nie gra E i B w każdej oktawie.

Jeszcze raz, z góry dziękuję za poedesłanie skanu schematu.

Pozdrawiam!

Reply to
Piotr Pydych

Skany wysłane. Dzielniki mógłbym odstąpić za "dobre słowo". Problemem może być odległość.

pozdr. satel

Reply to
satel