Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?

Do you have a question? Post it now! No Registration Necessary

Translate This Thread From Polish to

Threaded View
















natomiast "RESET" oraz "RDY".







maszyna do DOS-owych gier retro. ;)

Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 02/03/2021 16:53, Atlantis wrote:

























Re: Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?






bezpieczne?

--  
Marcin

Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 03/03/2021 00:03, Marcin Debowski wrote:





Quoted text here. Click to load it




Zazwyczaj omomiarka w cyfrowym mierniku nie miewa wiecej jak 0.5V na  



Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 02.03.2021 17:05, heby wrote:



Quoted text here. Click to load it
















z niego zrezygnowano.


nowszym, w sensie zamontowania go w obudowie? Ewentualnie poza  








Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 03/03/2021 08:48, Atlantis wrote:

Quoted text here. Click to load it

















Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 03.03.2021 08:48, Atlantis wrote:
 > On 02.03.2021 17:05, heby wrote:
 >


(...)




boku. W razie czego pisz na priv.





--  
HanJammer

Re: Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?










Quoted text here. Click to load it





--  
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
www.kolejnafoto.pl

--  

https://www.avast.com/antivirus


Re: Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?


celowo...  



m zasilacz,  



? ok. Jedynie linia 12V  


Quoted text here. Click to load it





nimalnej  

rny ekran.  
Quoted text here. Click to load it



nych, na  




Quoted text here. Click to load it

?liwej przyczyny? Nie  

 za bardzo czego w  



Quoted text here. Click to load it

lubiona  
Quoted text here. Click to load it


Ja bym zaczal od kondensatorow.
Tam taktowanie jest niskie wiec jak masz znosny oscyloskop to bedziesz widz
ial jak wygladaja zbocza sygnalow i czy zegar dziala dobrze.

Kiedys widzialem ze ludki narzekali tez na padajace kwarce. Nie pomne co je
 ubijalo ale mialy podobny syndrom jak elektrolity. Po jakims czasie im sie
 rezonans rozplywal.

A poza tym zobacz czy plyta nie ma korozji, nic nie odpadlo, myszy ci nie n
a brudzily itp.
Moze jakas zworke zle zalozyles albo glosniczek zwiera reset do masy ;)

Odepnij pamiec i cpu, jak plyta dobra to popiszczy. Jak bedzie cisza to wie
sz ze plyta. A jak sie odezwie to moze cpu mial zasniedziale styki. Podobni
e z pamiecia, wyjac, wsadzic od nowa/wymienic na inna...

Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 02.03.2021 18:29, - wrote:

Quoted text here. Click to load it







Re: Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?

Quoted text here. Click to load it

?eby  

od aktualnej  

Quoted text here. Click to load it


Pamietam ze tamte plyty piszczaly.

Bez cpu byly cicho (OIDP) ale juz z cpu bez pamieci powinny piszczec. Jak p
iszczy to znaczy ze startuje.
Jak wsadzisz cpu i jakakolwiek pasujaca pamiec to albo zapiszczy albo zaboo
tuje (byly takie co ruszaly bez grafiki a byly takie ze i grafika musiala b
yc i podpiecie pod monitor bo ddc wykrywalo jego brak).

Ale masz jakis oscyloskop czy tester stanow. Podepnij i zobacz co tam lata.

te 66mhz nawet jakims rigolem sie moze uda zmierzyc...
A zawsze mozesz podtaktowac (nie pomne czy 486 mialy magistrale ustawiana n
a zworkach)


Re: Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?


celowo...  



m zasilacz,  



? ok. Jedynie linia 12V  


Quoted text here. Click to load it





nimalnej  

rny ekran.  
Quoted text here. Click to load it



nych, na  




Quoted text here. Click to load it

?liwej przyczyny? Nie  

 za bardzo czego w  



Quoted text here. Click to load it

lubiona  
Quoted text here. Click to load it



Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 03/03/2021 13:02, Zenek Kapelinder wrote:


Szybko zmienisz zdanie kiedy zobaczysz po ile chodza sprawne 486. To  


Re: Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?
Hello heby,

Wednesday, March 3, 2021, 2:25:59 PM, you wrote:


Quoted text here. Click to load it




--  
Best regards,
 RoMan
We've slightly trimmed the long signature. Click to see the full one.
Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 03/03/2021 14:52, RoMan Mandziejewicz wrote:







Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 03.03.2021 15:50, heby wrote:


























Re: Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?

Quoted text here. Click to load it



ultowe co <48%6.

e na FB.  






Ja rozumiem hype na amige, nawet od biedy moge zrozumiec tan na c64 bo jak  
ktos kiedys mial commodore z magnetofonem to teraz moze sie pobawic zestawe
m ze stacja dyskow czy w koncu poszalec z action replayem.
Moge zrozumiec jakies fascynacje konsolkami z dawnych czasow. Bo one po pro
stu dzialaja i nie trzeba emulowac.


Tak jak hype na krzywe monitory!  
LATA trwalo aby dostac niemigajacy obraz z sensowna geometria i dobra rozdz
ielczoscia.  

A teraz ludzie kupuja monitory nie dosc ze krzywe, nie dosc ze mrugajace pw
m-em to jeszcze mrugajace w czasie odswierzania obrazu bo grey-to-grey dla  
lcd jest kiepski wiec zeby sie nie mazalo przy tych 120Hz to sie mruga.

LATA trwalo aby w takim doomie miec uczciwe 30fps. A tu ktos fascynuje sie  
budowa 486.

OK. Rozumiem ze to jest najwypasniejszy 486 jaki mozna sobie wyobrazic. 64M
B ram (plyty czesto wiecej nie ogarnialy - chipset HX), jakies voodoo, uczc
iwy monitor wyciagajacy 120Hz, dobra dzwiekowka. Fajnie.
Ale nadal nie rozumiem. To samo dziala lepiej na nowym kompie, czasem nawet
 bez emulacji/wirtualizacji...

PS. Ostatnio na moim korpo lapku okazalo sie ze psone emuluje sie bez probl
emu a ps2 wyciaga 70% wydajnosci w gran turismo. Na lepszym kompie mozna po
dbic emulator ps2 do 3-4x rozdzielczosc natywna ps2 i 80-100fps...

Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 04/03/2021 18:11, - wrote:
Quoted text here. Click to load it










mniej idealne problemy.












Nie rozum. Akceptuj.

Re: Martwa płyta PC retro - od czego zaczą ć?
On 04.03.2021 18:36, heby wrote:

















prawdziwym telewizorem CRT.

Re: Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?


Quoted text here. Click to load it




--  




Site Timeline