Jak sprawdzić tyrystor SKKT72/12E cd...

Witam Zgodnie z poradą podłączyłem żarówkę i nie świeci w żadnym układzie połączeń. Wnioskuję że tyrystor jest trup:( Może zasilacz za słaby?? Użyłem takiego od wzmacniacza antenowego.

Pozdrawiam Irek

Reply to
VACUM

zasilacz antenowy ma wydajność prądową okolo 0,1 A...jak obciążysz zarówką 5wat to siada napięcie...tyrystor szczególnie jak dużej mocy musi mieć podane i odpowiednie napiecie ale też i prąd...mozesz go ewentualnie użyć do sprawdzenia złącza bramki tyrystora w szereg z żarówką 0,1 A 12V albo w ostateczności dwie rowerowe tylne(6V0,1A)w szereg

Reply to
dziad_ek

Faktycznie przy mocniejszym zasilaczu okazało się że tyrystor jest ok. :) Dzięki za pomoc Pozdrawiam Irek

Reply to
VACUM