Do znających "Orzełka", czyli Eagla

Mam problem, którego nie mogę sam rozwiązać. Stawiam sobie wzmacniacz LM324N w schemacie i nie ma w nim końcówek zasilania. Po przejściu do edycji płytki, wyrzuca mi błędy:

ERROR: Sheet 1/1: no SUPPLY for implicit POWER Pin IC1P V+ ERROR: Sheet 1/1: no SUPPLY for implicit POWER Pin IC1P V-

Jak się kabluje te końcówki?

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Marcin Stanisz napisal(a):

Musisz wstawic na schemat bramke z zasilaniem i ja okablowac. Znaczy, wiele scalakow jest tak zdefiniowanych, ze sklada sie z kilku bramek (np. negatory) i jednej bramki z pinami zasilania.

Reply to
Marcin E. Hamerla

W artykule snipped-for-privacy@4ax.com Marcin E Hamerla napisal(a):

Dzięki - znalazłem :-)

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Na schemacie musisz namalować źródło napięciowe o wartości V+ (jest takie w standartowej bibliotece) i podłączyć je do dodatniego napięcia zasilania (VCC, +12V czy czego tam używasz). Tylko sugeruję aby ciągnąć połączenie do V+; jeśli będzie ciągnął od V+ to Eagle zmieni nazwę segmentu (a może i całej sieci sasilania) na V+ co może nie być tym, czego oczekujesz. Z V- postępujesz podobnie.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

W artykule snipped-for-privacy@hs001.slackware.pl> Jan Dubiec napisal(a):

Dzięki. Na podłączenie bramki V+ z +12V wyskakuje już tylko łorning, to go ignorujem i już ;-)

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz