6 pyta? do znaj?cych si? na rzeczy

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby jakiś dobry człowiek odpowiedział na poniższe pytania jakie miałem na pewnym zaliczeniu i z którymi miałem najwięcej problemów i niejasności. Bardzo proszę o odpowiedź z a jakimś większym lub mniejszym komentarzem. Z góry wielkie dzięki. I proszę o wyrozumiałość, jestem początkującym.

  1. Co to jest masa pozorna??

  1. Jaki jest podstawowy wzór na wzmocnienie wzmacniacza z zamkniętą pętlą sprzeżenia zwrotnego?

  2. Wzmacniacz operacyjny ma pole wzmocnienia GB = 1,5 Mhz. Podaj częstotliwość graniczną dla przypadków: a) Acl = 1 b) Acl = 10 c) Acl = 100

  1. Jaka moc rozproszona wydzieli się na diodzie Zenera w układzie jak narysunku :

  • ----Rs----*----- | | Dz Rl | |

- ----------*-----

gdzie: Rs = 3kohm, Rl = 62kohm, napięcie na Dz = 6,2 V

  1. Asynchroniczny przerzutnik RS zrealizowany na bramkach NAND na wejściu s=0 a na wejściu R=1. Wejście S przechodzi w stan = 1. W jakim stanie będzie przerzutnik: a) 0 na wyjściu b) 1 na wyjściu c) stan nieważny d) bez zmian

  1. Przerzutnik J-K z ustawieniami J=1 i K=0 ma podawane na wejście zegarowe przebieg prostokątny o f=10kHz. Wyjście Q jest: a)stale "wysokie" b) stale "niskie" c) przebieg o f=10kHz d) przebieg o f=5kHZ

Reply to
powazny

To o co pytasz to PODSTAWY z byle książki do elektroniki... O wyrozumiałość powinineś prosić z powodu LENISTWA raczej. Książka w łapę i do roboty - nie licz że ktoś za Ciebie zadania będzie tu odrabiał... śmierć frajerom.

Reply to
Pszemol

Żebyś Drogi cwaniaczku Pszemolu wiedział, że korzystałem z książki pt. "Elekronika" autorstwa panów Chwaleby, Moeschke, Płoszajski i niestety oprócz tablic przejść dla przerzutników odpowiedzi jak również podpowiedzi to pozostałych pytań nie znalazłem... A frajerem to chyba jesteś ty....bo nawet kodowania nie umiesz ustwaić sobie w swoim czytniku grup dyskusyjnych.

Reply to
powazny

Użytkownik "powazny" snipped-for-privacy@wp.pl napisał:

  1. zapomnij, ze ktokolwiek Ci pomoze, jesli w ten sposob bedziesz sie zachowywal. 2. pewnie nie wiesz, ale co jakis czas (w pewnych okresach czesciej niz w innych ;-) pojawiaja sie pytania tego typu co Twoje. kim sa osoby pytajace latwo sie domyslic. czesc ludzi zignoruje temat, czesc napisze Ci kilka ostrych slow, a znajda sie tez tacy, ktorzy Ci pomoga... jednak jesli pytajacy jest chamowaty - raz i niecierpliwy - dwa, to nie ma tu czego szukac...
Reply to
Psychik

Czy w moich pierwszych słowach w których zadałem pytanie było coś niegrzecznego, niedobrego, nieodpowiedniego...było wszystko ok, tak mi się wydaje ...ale nie pozwolę sobie na to aby gość który nie umie się obsługiwać czytnikiem lub nie umiejący zkonfigurować czytnika wyzywał mnie od frajerów...to jest chyba chamstwo. I nie jestem chamowaty i jestem Cierpliwy Szanowny Psychiku.

A jedynie liczę na ludzi dobrej woli.

Reply to
powazny

On Behalf Of powazny

Na pytania najlepiej odpowie korepetytor, skoro własnego romu i książek za mało. Tylko weź jakiegoś wyrozumiałego.

pzdr Artur

Reply to
ziel

On Behalf Of powazny

Gość, o którym piszesz w stosunku do Ciebie urodził się z umiejętnością obsługi czytników.

Reply to
ziel

hehehe a co takiego robię nie tak w obsłudze czytnika...bo ten gość napewno

Reply to
powazny

O, to powinieneś mieć pytania 5 i 6 tam odpowiedziane.

Jeśli tam ich nie ma, to może powinieneś zaglądnąć do innej książki? No chyba, że znasz tylko jedną... Wtedy masz problem... Ale być może znajdziesz pomoc w katalogu jakiejś biblioteki pod hasełkiem elektronika. Biblioteka to wiesz co to jest czy może też potrzebujesz jakiejś podpowiedzi w tym zakresie? ;-)

Frajerem byłbym gdybym Ci za friko odrobił zadanie... A co do czytnika grup dyskusyjnych - nie mam siły ani ochoty na tłumaczenie Ci co w *Twoim* oryginalnym poscie było nieprawidłowego, ale zwróć uwagę na swoją linię tematu (Subject) i zastanów się czy wolno tam używać

8-bitowych znaków. Potem wróć tutaj i ładnie przeproś za to, że nie umiesz sobie ustawić czytnika...
Reply to
Pszemol

...ej Pszemolu mój drogi...idź do tej bibloteki i wypożycz sobie dwie kziążeczki jedną: poświęconą kulturze osobistej i drugą: poświęconą okresowi dojrzewania...bo widzę że jeeeeeeeeeeszcze dojrzewasz(a to trudny okres) i ja Ci to wybaczam i niech wszyscy Ci wybaczą A tak na marginesie poszukaj grupy poświęconej poniżaniu, wyśmiewaniu itp. będziesz na tej grupie bogiem

Pozdrawiam Cię Drogi Przemku.

Reply to
powazny

Widzę, że czytnika dalej nie skonfigurowałeś... Miałeś się tu nie pojawić zanim to zrobisz! A sio!

p.s. Z tym dojrzewaniem to się nieźle uśmiałem... ;-)

Reply to
Pszemol

Pojawiasz się po raz pierwszy na tej grupie i chciałbyś od razu ludzi uczyć rozumu? Trochę pokory. Jeżeli uważasz , że całą elektronikę można opisać w jednej książce to się mylisz.

Pozdrawiam Mister

Reply to
Mister

powazny snipped-for-privacy@wp.pl wrote in news: snipped-for-privacy@news.tpi.pl:

Primo: spojrz na swoje posty. Due: przy takich pytaniach do najlepiej albo szukaj sam odpowiedzi albo duuuuzo pokory, nawet do ostrych slow. Inaczej zrazasz do odpowiedzi osoby, ktore chcialy Ci pomoc.

Reply to
Mr Dygi

Zrób to ty lepiej...bo denerwują mnie te znaki ? zamiast ś

Reply to
powazny

Gwarantuje, że nikogo i nikomu nie chciałem i nie chcę dokuczać...ale odpowiedzieć chyba mogę jeśli ktoś mnie w ten sposób obraża(przeczytaj powyższe posty).

A ty jesteś jednym z niewielu którzy choć nie na temat ale kulturalnie się wypowiadają...i za tobie chwała.

Reply to
powazny

To postaraj się o jakiś czytnik który umie kodować MIME, bo Twój czytnik niestety tego nie potrafi i kaszani nagłówki...

Reply to
Pszemol

Sam siebie obrażasz zadając takie pytania obnażające Twoje lenistwo i ignorancję połączoną z postawą roszczeniową...

p.s. czy Twój czytnik ma jakieś problemy z literką ń i ą w nagłówku i dlatego zamieniasz je notorycznie na n i a? :-)

Reply to
Pszemol