Jest biblioteka ISOSTATów do Eagla ??

Witam,

jak w temacie - jest skąd zaciągnąć bibliotekę do naszych starych poczciwych przełączników ISOSTAT ?

Pozdrawiam Roman

Reply to
Roman

Nie znalazłem. A masz może rys tech tych przełączników?

CosteC

Reply to
CosteC

Nie mam, ale mierząc żywy egzemplarz otrzymuje się dziwny raster: piny wzdłuż przełącznika (trójki) są co 4mm, rozstaw obu rzędów pinów to 6,25 mm, a jeśli przełączniki są sprzężone obok siebie to w odległości 15mm. Obrys obudowy najpostszego ISOSTATA (2x3 piny) ma 9,5mm na 19,5mm (z przednią listewką 22mm), piny fi =0,9mm. Chiba przyjdzie samemu to zedytować ....

Pozdrawiam Roman

Reply to
Roman

Mam biblioteke gdzie je sobie dodałem. moge podesłać. Kopiować ze wskazaniem źródła.

Adres email jest poprawny?

CosteC

Reply to
CosteC