Czy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?.

W dniu 2011-09-28 18:01, Endriu pisze:

To, że nie spałem na fizyce w podstawówce to dla ciebie otumanienie propagandą?

Reply to
Grejon

To ten, co Rogalskiemu opadający hel w mankietach podpowiedział? Bo to poważna, naukowa hipoteza była...

A to co ma wspólnego z elektroniką, do jasnej cholery!

W dniu 2011-09-28 18:14, Endriu pisze:

To niech sobie tymi samymi metodami udowodni, że DC7nie mógł mieć skrzydeł przeciętych słupami telefonicznymi.

Albo tu:

Paczpan a inni tropiciele spisków, powołując się na prawa fizyki, twierdzą, że to niemożliwe aby aluminiowe skrzydło potrafiło przeciąć stalowe belki WTC skoro jest z łatwością cięte drewnianym słupem telefonicznym.

Mario

Artur\(m\) snipped-for-privacy@interia.pl napisał(a):

Chodziło mi tylko o sprawy konstrukcyjne typowego samolotu. Klapy są na części skrzydeł bliskiej kadłubowi i sięgają mniej-więcej do połowy długości skrzydła. Odchylają się zawsze jednocześnie, tylko w dół, by zwiększyć siłę nośną identycznie na obu płatach, przy niższych prędkościach. Lotki umieszczone są na skrzydłach od ok. połowy do(prawie)końca i poruszają się też jednocześnie ale w przeciwnych kierunkach jedna w dół to druga do góry by powodować przechylanie samolotu na boki. Jest to typowa konstrukcja stosowana chyba od początków awiacji do dziś w szybowcach, samolotach sportowych, wojskowych i największych transportowych oraz pasażerskich.

Reply to
Wmak

W dniu 2011-09-28 22:49, Endriu pisze:

Ale to w przypadku skrzydła w okolicy silnika, gdzie jest zapewne dość silna konstrukcja. Ale wcześniej o 1:09 w skrzydło wbija się skrajny słup i o 1:11 odcina około czterometrową końcówkę, tuż przed wbiciem się bliższego słupa w okolicę silnika. A w Tutce też została odcięta końcówka skrzydła.

Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o 1:09-1:11.

Reply to
Mario

Dyskusja o obcinaniu skrzydeł jaki ma związek z ta grupą?

Czy ty naprawdę próbujesz mnie poważnie wkurwić?

Roman, daj sobie spokój. Chcesz z jego powodu na zawał fiknąć czy wolisz dostać wylewu? :)

Reply to
Grejon

Nie ma obawy - nie z takimi trollami dawałem sobie radę. Troll nie zdaje sobie sprawy z pozoru swojej anonimowości. Pamiętasz, co uspokoiło Expierda? Jak cały Usenet poznał jego dane, łącznie z adresem domowym i numerem komórki.

Uprzedzając trolla: ja się nie boję ujawnienia mojego adresu - jest od lat dostępny w Sieci. Podobnie jak numery telefonów.

W dniu 2011-09-28 18:01, Endriu pisze: [...]

Naucz się Szanowny Kolego "raz na jutro", że ta grupa ma w nazwie "elektronika", ale dyskutuje się tu o pralkach, lodówkach i co najważniejsze o kodowaniu znaków w postach. Jako że brzoza w ogóle nie zawiera elektroniki, twój wątek zupełnie nie pokrywa się z ulubionymi tematami dyskusji. K.

Reply to
John Smith

I dziadek dal mu szlaban na internet OIDP :)

Reply to
venioo

In the darkest hour on Wed, 28 Sep 2011 18:02:43 +0200, Endriu snipped-for-privacy@interia.pl screamed:

O tym:

popraw sobie w końcu czytnik, psujesz polskie znaki. Linka podałem w poprzedniej wiadomości.

Reply to
Artur M. Piwko

Dawaj trolu dawaj, zweryfikujemy a potem zrobimy z nimi uzytek, tak zeby Cie wyleczyc raz na zawsze z gloszenia Kaczej nowiny na grupie do tego nie przeznaczonej. Z reszta jak na trola przystalo, pewnie podasz bzdury, prosciej bedzie chyba samemu ustalic.

M.

Reply to
Michal W.

:).