Zoek Solid State Relais. (dringend)

Voor een herstelling zoek ik dringend een Solid State Relais.

Merk: OPTO22 Type: 240D45 Nominale stroom = 45Ampere

Specificatie's op

Eventueel een vervangmodel is ook goed die je terugvind op

Wie verkoopt er mij eentje, of weet waar ik ze kan kopen in omgeving Brugge/ Gent

Gilbert

Reply to
Gilbert

Het eerste bedrijf waar ik zocht gaf al resutaat. Farnell

verkoopt ze: RELAY SOLID STATE 240V 45A:RELAY SOLID STATE 240V 45A 240D45-17 ? 34,05

--
Remove -- when u reply
Reply to

34,05

Toffe site, die ik nog niet kende Hebt u enige positieve ervaring bij bestelling met deze firma ? Leveren ze echt de dag nadien ? correct ? geen leveringskosten voor een relais van 34,05euro ?

Gilbert

Reply to
Gilbert

Staat toch vast allemaal wel op hun site? Farnell is een gerenommeerd bedrijf. Maar de verzendkosten/minimale bestelorder zijn over het algemeen hoog (al schijnen ze ook een afhaalbalie te hebben geloof ik)

Reply to
Me

"Me" schreef

?

algemeen

euhm hoge bestelkosten ?? op hun site onder het knopje ABOUT US lees ik "Tijd is geld, dus alles wat we doen moet zo eenvoudig mogelijk zijn. Wanneer het aankomt op prijzen is het een zaak van "what you see is what you get", er zijn geen extra kosten zoals administratie- of verzendkosten. "

Reply to
Gilbert

"Gilbert" schreef in bericht news:bpogqn$i6m$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net... ...

ik heb in de afgelopen 7 jaar bij elkaar meer dan honderd bestellingen bij Farnell gedaan en heb 't altijd nog de volgende (werk)dag ontvangen, ook al ging het om één schakelaartje of zo. Je moet wel een klantnummer hebben maar die krijg je vanzelf bij een eerste bestelling dacht ik.

Reply to
vin

"vin" schreef in bericht news:3fc09af4$0$1504$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

bij

al

maar

Vin, kun jij mij vertellen of de prijs op de site de nettoprijs is zoals vermeld word ? op de site staat namelijk "Tijd is geld, dus alles wat we doen moet zo eenvoudig mogelijk zijn. Wanneer het aankomt op prijzen is het een zaak van "what you see is what you get", er zijn geen extra kosten zoals administratie- of verzendkosten."

Reply to
Gilbert

"Gilbert" schreef in bericht news:bpqc4t$ht$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net...

vermeld

verzendkosten."

Dat zijn de netto prijzen ex BTW die jij op je factuur krijgt en ze rekenen geen verzendkosten. Ze doen niet aan kortingen behalve wat aangegeven wordt zoals bij jouw relais =e34,05 en vanaf 10 stuks kost ie e28,38 en vanaf 100 stuks kost ie e22,72 ex btw.

Reply to
vin

Wij werken al jaren met Farnell, als het op voorraad is leveren ze de dag erop mits voor 16:00 uur besteld. Hellaas leveren ze alleen aan bedrijven, dus als prive persoon wordt het even zoeken naar een electro winkel die ook bij farnell besteld ( Deze zetten vaak wel iets op de prijs) Kijk ook eens bij

deze zijn soms goedkoper, maar ook hier wordt alleen aan bedrijven geleverd.

"vin" schreef in bericht news:3fc0e3a7$0$1494$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

ook

hebben

rekenen

wordt

100
Reply to
gompie

"gompie" schreef in bericht news:bpqv6u$eq$ snipped-for-privacy@news3.tilbu.nb.home.nl...

Ik ben een zelfstandige, dus dat zal 't probleem niet zijn, zeer intressante link trouwens die farnell. Maar ik heb ondertussen via een collega van mij aan zo'n SSRelais kunnen raken en de herstelling kunnen uitvoeren. Iedereen bedankt voor de inlichtingen.

Gilbert

Reply to
Gilbert

"Gilbert" schreef in bericht news:bpogqn$i6m$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net... | | Toffe site, die ik nog niet kende | Hebt u enige positieve ervaring bij bestelling met deze firma ? | Leveren ze echt de dag nadien ? correct ? | geen leveringskosten voor een relais van 34,05euro ?

Voor particulieren brengen ze wel degelijk verzendkosten in rekening, wanneer je een inschrijving bij de KvK hebt leveren ze franco.

| | Gilbert | |

Reply to
PeterK

OPTO 22

240D45-17 deze kan ik per stuk leveren op bestelling tegen 57 euro, verzending inbegrepen.

"Gilbert" schreef in bericht news:bpob26$2qhd$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net...

Reply to
Jiva

In Gent? Je kan eens Radiohome kontakteren.

Reply to
Yvo Volders

Kent iemand deze electronica-zaken die bij Farnell bestellen??

Bij mij in de buurt zit alleen een Display zaak. En die hebben nooooit wat, zelfs als het in de catalogus staat kunnen ze het nog niet leveren. En de prijzen bij Display zijn ook niet echt best.

Volgens mij kun je als particulier wel bij Farnell bestellen, maar dan moet je vooraf betalen. Je kunt ze mailen voor de details.

--
Bye, Ray
Reply to

wat,

moet

Heb je al eens

geprobeerd?

-- Peter van Merkerk peter.van.merkerk(at)dse.nl

Reply to
Peter van Merkerk

"Peter van Merkerk" schreef in bericht news:bptm9e$1rd2v7$ snipped-for-privacy@ID-133164.news.uni-berlin.de...

het

Als je in de omgeving van eindhoven woont kijk dan ook eens bij

volgens mij kunnen zij bestellen bij o.a rs en farnell. Ze hebben niet zo'n grote voorraad als display maar hebben wel gratis parkeer plaatsen en vriendelijk personeel dat je ook verder helpt als het een wat moeilijker onderdeel betreft.

Reply to
gompie

"Me" schreef in bericht news:bpq4mo$f7c$ snipped-for-privacy@reader11.wxs.nl...

hoor ik het wel.