UPS sa "autoakumulatora" ?!?

zna li tko kako to u praxi izvesti?? naime,sa nicd aku baterijom radi normalno...iako je napon baterije 12,3V....dok na obiènom auto akumulatoru koji je na 12,8 V ....UPS jedva da i radi...tj izlazni mu je napon tek nekih 165-170V~ !! ...kada recimo upalim auto i napon se digne za nekih 1Volt ...na izlazu UPSa dobijem poveèanje od 10tak Volti ~ tj oko 175-180V~ !!

e sad..zanima me kako baterija sa ni¾im naponom i manjim kapacitetom mo¾e normalno pobuðivati UPS a auto aku. kojemu je napon za Volt-Volt i pol vi¹i te je i kapaciteta puno veèeg od male nicd baterije 7/12Ah !?

ima li tu veze "unutarnji otpor" baterije (i za¹to ako da) te ima li kakvog rije¹enja za to???

Reply to
Gagi-9A6AAG

Koji UPS koristis? Ja imam Black Knight 600VA i radi sasvim normalno na akumulator...

Reply to
Tom Cue

APC 500 (350W)

Reply to
Gagi-9A6AAG

Mo¾e biti problem ako su pretanke ¾ice s accu na ups

12,3V....dok

UPSa

vi¹i te

Reply to
Kre¹o Bukviæ

4mm2 - 2 metra

jel to pretanko??

Reply to
Gagi-9A6AAG

Gagi-9A6AAG je napisao/la:

: 4mm2 - 2 metra : : jel to pretanko??

Sasvim dovoljno je to.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Gagi-9A6AAG je napisao/la:

[...]

Problem je najverojatnije da ti mjeris napon praznog hoda, tj. nisi stavio nikakvo opterecenje na izlaz UPS-a. Probaj staviti zarulju 220V (40, 60, 100W - kaj vec nades) i onda mjeriti. Trebalo bi biti OK onda.

Stvar je u tome da povratna veze u UPS-u ne radi dobro dok nema nekakvog opterecenja.

Probaj, pa javi dal je OK...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Tihi u pravu si! i ja sam imao isti problem i upalilo je sa zaruljom od

40W...

Naime, ipak i ja imam isti problem, prvi puta sam probao sa slabim potrosacem, 30W i radilo je no kada ga opteretim sa 100 ili vise, ugasi se za 2-3 sekunde...zasto???

Reply to
Tom Cue

da tu nisu krive pretanke zice... samo nagadam...

Tom Cue je napisao/la:

: Naime, ipak i ja imam isti problem, prvi puta sam probao sa slabim : potrosacem, 30W i radilo je no kada ga opteretim sa 100 ili vise, : ugasi se za 2-3 sekunde...zasto???

Kolko su ti debele zice koje ti idu do njega?

Kolko je jak UPS? Jer mozda je recimo 100VA, pa ne moze potjerati 100W zarulju.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Pa mislim da dva i pol kvadrata definitivno nije tanko??Cisto sumnjam, a UPS je 600VA

Reply to
Tom Cue

Tom Cue je napisao/la:

: Pa mislim da dva i pol kvadrata definitivno nije tanko??Cisto : sumnjam, a UPS je 600VA

Pa, to je taman za snagu od 150etak W. Jer, racuna se negdje oko 5A/mm2 zice - 12.5A u tvojem slucaju smijes pustati kroz zicu (150W).

Ne pada mi ni jedan drugi razlog na pamet zasto te zeza (ne mogu ovako kad ga ne vidim (premalo podataka)). :(

-- Tihomir Krizan

Reply to