Bosch 9,6V baterija - problem

Nisam se uopèe susretao sa tim aku bu¹ilicama, tako da je vjerovatno odgovor banalan :-)

Uglavnom, dobio sam aku bu¹ilicu sa 2 baterije, i problem je ¹to kao punjaè ne puni baterije, tj puni sa preniskim naponom :-\ Baterija kad je mjerim ima oko 6V. Kad je mjerim na punjaèu isto ima tu negdje mo¾da 7-8V. Meðutim, dok je baterija gore tiristor se grije, i puni bateriju sa nekih 250-300mA, to sam izmjerio. Dakle on puni bateriju.

Da li je tu zapravo problem u baterijama?

Ako su baterije rikavela ¹ta napravit? To je dosta skupa bu¹ilica.

Hvala!

Reply to
Igor

Igor je dana Mon, 12 Dec 2011 23:02:39 +0100 nalupao:

Jel Li-Ion baterija ili Ni-Cd?

--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je ima¹ na glavi kada tresne¹

Hmm...Dvije æelije baterije su u kratkom spoju? Kako punjaè puni s konst. strujom, naravno da se regulacioni element grije zbog prevelikog pada napona? Ima li netko 'second opinion'?

NiCd

Baterije imaju na sebi torax vijke, mo¾da se mogu i rastaviti. Pogledat èu ¹ta se unutra dogaða...

Reply to
Igor

Evo rastavio sam, ovako izgleda unutra:

8 nekakvih èlanaka, pretpostavljam 1.2V. Da li se takvi èlanci mogu nabaviti?
Reply to
Igor

Mogu. Samo treba znati model odnosno dimenzije pojedinog. Ima na eBay-u, DealExtreme-u i sl. Kod nas u duæanima te¹ko.

Reply to
-Rio-

Ako sam dobro determinirao radi se o èlancima dimenzije 4/5SC (4/5 sub C). Visine su oko 30mm, a promjera oko 22mm.

Reply to
Igor

za pocetak pokusaj preslozit od 2 baterije 1 dok ne prodje nova i narudzbe sa ibeja. Ne vjerujem da su u obe sve celije crkle, tako da postoji vjerojatnost da slozis jednu relativno ok bateriju

Reply to
chuspy

Dobra ideja ali na ovoj rastavljenoj bateriji NI JEDAN èlanak ne daje znakove ¾ivota. A druga je na nekih 6-7V, dakle najmanje 2 èlanka su mrtva, pa ne mogu skrpati jednu normalnu bateriju.

Nego mo¾e li kakav savjet kako relativno kvalitetno pospajati nove èlanke kad stignu? Pretpostavljam da je lemiti po tim baterijama ekstremno zajebano. Original mi se èini da je toèkasto zavareno :-\

Reply to
Igor

Dana Tue, 13 Dec 2011 22:36:15 +0100, Igor napisao/la je:

stavi unutra dva li ion clanka i zaboravi na ta nicd govanca. jedino ces morati prepraviti punjac al ni to nije neki problem

Reply to
Spuzva

Mo¾da imaju ovi

"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw
Reply to
Yossarian

U kojem si gradu? Odnesi u 'sevis' baterija, vjerojatno imaju takve èlanke i tehnologiju za slo¾iti novu ikebanu od preostalih ispravnih.. Mada i nije neka mudrost lemljenje tih èlanaka, bitno je da ih ne pregrije¹.

a jbga onda... ti su totalno ispustili dusu. Znam da mi je prijatelj od 2 baterije za laptop slozio 1 koja radi bez probl

Reply to
chuspy

Hehe, hvala, ali na ebayu komplet 8 kom. nicd 1600mAh je oko 80kn. Tako da mislim da èe biti to, jedino me malo zabrinjava to lemljenje...

Reply to
Igor

tehnologiju za slo¾iti novu ikebanu od

U Ðakovu, nema tu ni¹ta, tu je vrijeme stalo jo¹ kad je umro drug Tito...

Reply to
Igor

Stvarno se nikad nisam bakèao s punjaèima, tako da nemam pojma kakvu prepravku moram napraviti. A i boschov punjaè mi se èini dobro i robusno napravljen, kontam neka njega. Mogao bih staviti i NiMH ali mislim da su one jo¹ lo¹ije, bar za ovu namjenu. Ma 80kn ko¹ta komplet nicd na ebayu, nije neki tro¹ak a radit èe neko vrijeme.

Reply to
Igor

tehnologiju za slo¾iti novu ikebanu od

Obrati se servisima u veæem gradu, mo¾da to mo¾ete po¹tom rije¹iti? Zamjena 2-3 èlanka i dvije po¹tarine bi trebalo biti oko 100 kn

Prvo finim brusnim papirom oèisti¹ povr¹ine elemenata i fercina¹ ( nanese¹ malo tinola) na oèi¹æene povr¹ine elemenata i komadiæe ¾ica. Onda ugrije¹ fercinanu povr¹inu elementa, prinese¹ ¾icu i makne¹ lemilo. Lemilo oko 30 W, ni sekunde du¾e grijati od potrebnog!!!! Vje¾bati mo¾e¹ na krepanim elementima. Tako sam veæ par puta umjesto 'gumbastih' baterija stavljao AA/AAA baterije jer mi dojadilo èesto crkavanje istih...

ne bih htio kvariti prièu ali, bolje kupiti na e-bay-u prave èlanke za normalne novce sa lemnim listiæima. Sve drugo je fu¹arenje i gubljenje vremena. Preporuèam All-battery shop na e-bay- u i pogotovo Tenergy èlanke. Ja sam veè nekoliko puta naruèivao Tenergy i "kineske" ¾ute,plave,crvene deklariranih kapaciteta 2300mah~2800mah a realno izmjereni kapacitet nije prelazio 1700mah.Tenergy uredno imaju kapacitet 50~100 mah veæi od deklariranog i zaista su odliène baterije. NiCd imaju izrazito mali unutarnji otpor i zato mogu dati pri pra¾njenju destorostruko veæu struju od deklariranog kapaciteta uz mizerno zagrijavanje dok NiMh i Lion ne mogu, tj, mogu na kratko ali uz prasak, vatru i dim.

"vaso" je napisao u poruci interesnoj grupi:jcc8fq$jq5$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Reply to
Sanjin K.

Dana Thu, 15 Dec 2011 21:58:17 +0100, Sanjin K. napisao/la je:

ondak ja imam neke li ion laznjake. nit pucaju, nit se dime a rade par puta duze od starog nicd packa uz mnogostruko vece opterecenje. opet su me zajebali i uvalili mi...

Reply to
Spuzva