Pitanje: el. instalacije

s kojim programom bi moga nacrtati el. instalacije (npr. od nekog stana) a da nije puno kompliciran?

pozdrav

Reply to
ides

; AutoCAD

Reply to
Vedran

da znam ali jeli imam tu vec gotove nacrtane sheme npr. osigurace, prekidace, uitcnice, releje....

btw jeli ima koji jednostavniji od AutoCAD-a

Reply to
ides

ako i nemas,mozes si ih nacrtati ko blokove ili downloadati s neta... samo u trazilicu napises dwg il autocad block... inace postoje programi ala "visio" i tome slicno, ali docim se gradjevinske podloge crtaju u autoCAD-u pametnije ti je to jer nisam bas ziher da ti visio podnosi dwg... a i ja sve svoje projekte crtam u CAD-u.... inace nije bas jednostavan, ali za usponske i jednopolne sheme ti je ok, za razvod je malo kompliciran ak ne iskljucujes gradjevinske lejere jer hvataljke pozvizde, ali se da skuziti (druga opcija ti je upisati tecaj CAD-a ako se mislis time vise baviti i vjeruj mi, isplati se...)

--
__________________________
-==BuKoFsKy - of - pINheads==-
"ides"  wrote in message

> da znam ali jeli imam tu vec gotove nacrtane sheme npr. osigurace,
> prekidace, uitcnice, releje....
>
> btw
> jeli ima koji jednostavniji od AutoCAD-a

Reply to
Bukofsky

probaj sa caddy-em,jednostavniji je sigurno,ali to je uvijek dvosjekli mac...inace ne bavim se time previse pa me ostali slobodno kritizirajte ak ovo gore nije tocno..

Reply to
mb

Pa ja sam za ispit imao nacrtati instalaciju svoje kuæe i radio sam u Visiu, jedino ne valjaju utiènice ako se ne varam pa sam ih morao ruèno nacrtati ali mislim da ti Visio nije prete¾ak kao poèetniku.

A clear conscience is usually the sign of a bad memory.
Makaweli