UPS u AUTU

Par nejasnoæa oko UPSa;

primjetio sam da ako nemam spojenu bateriju u ups-u da iako je spojen na 220 mre¾u....ups je neæe raditi..tj neæe se ni inicirati! drugo; takodjer sam primjetio da iako je baterija puna...kada ukljuæim ups....na izlazu 220V sa UPS-a nema napona tj ups ne radi do god ne dovedem 220 iz mre¾e makar na djeliæ sekunde(pri èemu se javlja glavni problem)

naime..kada UPS stavim u auto;imam 2 problema;

  1. iako je napon auto akumulatora i NiCd baterije "podjednak" na izlazu imam
255V napon ako drajvam ups sa auto-akumulatorom...sa orginal baterijom je napon 225 MAX

U ÈEMU JE PROBLEM??

  1. ako ¾elim drajvati ups u autu...spojim ga na akumulator ili originalnu bateriju (nebitno) ....i spojim "tro¹lio" (laptop recimo) ..upalim ups...ali ne radi (¹kljocne relej ali ne daje napon na izlazu) ...potom mu dovedem do ulaza napajanja iz mre¾e 220 ...i samo na 1/4 sekunde taknem ulaz 220 na upsu i ups proradi sa baterije....maknem 220 iz mre¾e i nastavim raditi sa baterije...

Zanima me kako rije¹iti da se ups pali ZA RAD SA BATERIJE bez pobude od 220 tj da se mo¾e paliti bez da je prethodno bio spojen/ukljuèen na 220 !?!?

Reply to
Gagi-9A6AAG

:: Zanima me kako rije¹iti da se ups pali ZA RAD SA BATERIJE bez pobude od

220 tj : da se mo¾e paliti bez da je prethodno bio spojen/ukljuèen na 220 !?!? :

takozvani cold start. mozda ti ups ne podrzava tu funkciju. npr powercom-ovi ups-i iz kvarka podrzavaju, i dovoljno ih je napunit i ugasit, odnjet negdje drugdje i upalit na tipku. ups odmah prelazi u "backup" fazu i daje struju od baterija...

Reply to
Dakky

bravo..lijepo sa¾eto opisano....upravo me to muæi!!!!

no, imao sam na umu jedno rije¹enje kamenog doba; napraviti mehanièki induktor na principu eletriènog zvonca sa transformatorom napona 12 na 220 V...koji bi spojio na 12V i time sa transformiranih na 220 impulsnih (istosmjernih) Volti zastartao UPS tj prekidom napajanja induktorom bih aktivirao UPS u baterijski re¾im rada!!!

NO SIGURAN SAM da mora postojati jednostavnije rije¹enje!!!

Reply to
Gagi-9A6AAG

Evo da dam svoje primitivno rije¹enje. Ka¾e¹ da pri paljenju ¹kljoca relej, izmjeri ako ti je ko na mom jeftinjaku uz ¹kljocanje releja primjetno da napona na izlazu -ima-nema-ima-nema-....

Ako ima jumper na relej ;), ako nemo¾e¹ ovako dobro prouèi kamo ide 220

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

ne,¹kljocaj releja se èuje samo jedanput..i to kada ukljuèim ups na glavnom prekidaæu (ON-OFF) i to je to!!

Reply to
Gagi-9A6AAG