UPS u mre¾u?!?!

èovjek navodno spojio najobièniji APC-ov UPS od 2.2kW u ¹teker u zidu, a UPS je pogonjen sa 4 akumulatora 12V/100A u seriji te u paraleli sa oko 3kW solarnih panela koji preko "regulatora" idu direktno na ulaz UPS-a .....i navodno mu kada je potro¹nja manja od 2kW mehanièko monofazno brojilo vrti u rikverc....

a ono kaj mene zanima je FAZA (frekvencija).....kako se sinhronizira frekvencija 220V sa UPSa i 220V iz distribucijske mre¾e....tu mi se nekaj malo kosi....kao da fali nekakav dodatni fazni sinhronizator kao meðu sklop....jer s ebojim da bi UPS rekal PUFFFFFFFF kada bih mu izlaz 220 poku¹al "ugurat" u "zidnih" 220 :))))

Reply to
Gagi-9a

PuuFFF!

:)

Reply to
-=Teutis=-

"-=Teutis=-" wrote

kaj, opet nocna smjena....taman za "puff" :))

hint; puff - njemacko znacenje :))))))))

Reply to
Gagi-9a

A èuj ja mislim da kad je UPS ukljuèen kablom u 220 V mre¾u sinhronizira sa mre¾om ,,, nekad je to bio PLL èip 4046 koliko se sjeèam ,,, ali ne brini ona ploèa sa elektronikom u UPS-u se brine o tome , najvjerojatnije i kad je obrnuti postupak .

Juraj/9A7KSJ

"Gagi-9a" je napisao u poruci interesnoj grupi:k01j0k$d3t$ snipped-for-privacy@l01news1.ot.hr...

Reply to
Juka

Ja bih prvo probao provjeriti to "navodno" naslucujem da se u tom smjeru nalazi rjesenje misterije :-) Mozda mu se brojilo vrti u rikverc upravo zato sto nije sinhronizirao UPS - kad bolje razmislim nije mi bas jasno zasto bi se brojilo inace vrtilo unatrag. Kad jos bolje razmislim postaje mi jasno da mi bas i nije sasvim jasno kako takvo brojilo tocno radi netko strucniji je relativno nedavno na listi objasnjavao

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Ha kaj cu ti kad si daleko,

meine Herrin ;)

PozZ!

P.S. javi se kadgod na mail...

Ja bih prvo probao provjeriti to "navodno" naslucujem da se u tom smjeru nalazi rjesenje misterije :-) Mozda mu se brojilo vrti u rikverc upravo

po mom misljenju nema tu nista navodno, nego ispravak netocnog navoda...... ne postoji "najobicniji APC UPS od 2.2KW" najobicniji APC UPS od 2200VA (a ne 2.2KW) je jako pametan tako da nije obican, cijena oko 8000+Kn i jos ako je izlaz uboden u 220V mre?u jedino mi ovako pada na pamet bi eventualno mogu biti serija symetra (redundant) a cijena konkretno Symmetra, 2800 Watts / 4000 VA cca 40.000Kn +PDV. ajd nek me netko ispravi ako grijesim ...... ovdje se netko nedavno hvalio da je "kolecionar" UPS-ova, ajd javi se sa komentarom....

a sto se brojila u rikverc tice mislim da je sazvakano- samo stara indukcijska brojila bez kocnice mogu u rikverc, i poneka nova elektronicka narihtana od strane HEP-a, koja bojim se nisu dostupa za "normalna" kucanstva

Reply to
stuna

Ja sam povezao UPS "u krug", izlaz sam mu spojio na ulaz. I jo¹ sam izvukao dvije ¾ice i spojio ih na mre¾u. Kad sam to sve pokrenuo, brojilo je najprije poèelo usporavati, da bi na kraju potpuno stalo i poèelo se okretati unatrag! Na¾alost morao sam sve iskljuèiti jer se nakon par sati rada brojilo toliko brzo okretalo unatrag da sam se bojao da se ne raspadne brojèanik :(( Ima li tko kakvu ideju kako da rije¹im ovaj problem? Jer stvar sigurno radi! Navodno :D f

Reply to
filiplolicREMOVE

[...]

Izvrsno!!

..no buduæi ti sve skupa tako lijepo radi makni one dvije ¾ice, pa nek' brojilo stane, ti i onako ima¹ dovoljno struje do¾ivotno :-)

Reply to
Dr.No

To moze raditi jedino ako je UPS predvidjen za paralelni rad, jer cak i da ga uspije trenutacno usinhronizirat vrlo brzo bi se pojavilo odstupanje frekvencija. Drugi problem su sami MOSFETI invertera koji bi se u tom slucaju vodili u nezeljenom pravcu (parazitna dioda).

Za ulazni napon nije problem napravit sync (iako to nemaju svi UPS-ovi) ali sync sa izlaza ne postoji jer UPS nije zamisljen da radi u paralelnom rezimu.

On-line UPS?

Zar je to u onoj mojoj prièici uopæe bitno? :))) f

Reply to
Filip Lolic

Hmm..Mo¾da je bitno: Kako æe¹ Offline UPS natjerati da radi kada na ulazu ima napon ( pogotovo ako je ujedno i izlazni)?

Pa vidis da se zajebava. Nisi vidio rijec "navodno" na kraju cijelog teksta :)

Ali da, svejedno je dobro pitanje, kada bi se na ulaz UPS-a doveo izlaz UPS-a, hoces reci da bi na offline UPS-u stvar funkcionirala beskonacno dugo jer se isti ne bi prebacivao na baterije?

Reply to
Dakky

Ili obrnuto? Ako se ne varam, Offline proradi tek kada nestane 230V, a Online radi i kada ima napona na ulazu?

Kad bi to spojio dobio bi oscilator (ulazni dio detektira napon pa iskljuci inverter sto izazove nestanak napona i ponovno ukljucenje invertera pa tako u krug). Cak i kad bi to sprijecio - baterija bi se kad tad potrosila jer postoje gubitci u samom inverteru a i ulazni dio cini teret.