Ukucavanje koda na CAR300 - Blaupunkt

Trebao bih prijatelju postaviti autoradio CAR300 ali on nema displaya u autu. Mo¾e li mi tko toèno reæi proceduru ¹to i kada stisnuti da ukucam code. Na¹ao sam ne¹to na netu ali ¾elim bit siguran. Hvala

Reply to
Joje
  1. Pritisnes tipku AS i upalis radio drzeci tipku

  1. Na tipkama od 1 do 4 upisujes kod( npr. code je : 3212 - pritisnes tipki

1 - 3puta; tipku 2 - dva puta; tipku 3 - jedanput ;tipku 4 - dva puta)

  1. Code potvrdis sa AS( pridrzis dok ne prebaci na radio)

Reply to
BMT_Hr

Hvala Tomislave!