Q: laser u cd izmjenjivacu

Pozdrav grupi! imam problem s doticnim uredjajem. Nista ne cita pa pretpostavljam da je otisao laser (upravo mi danas dosao novi dvdrw jer se isto dogodilo starom prosli tjedan :() U servisu popravak stoji 3k kuna a novi je 1,6k kuna. i to mi je veli kizdatak kojeg zelim izbjeci. Namjeravam sam zamijeniti laser cd izmjenjivaca iz auta onim iz nekog cd rom uredjaja koji kosta par stotina kuna. Da li je moguce to tako srediti i ako jest na koje specifikacije lasera moram obratiti paznju prilikom kupnje novog (nisam starog jos otvorio tako da ne znam sto na njemu pise). Na sto trebam obratiti paznju prilikom montaze novog (stelanja kakva i te stvari...). ako netko ima odgovor, savjet ili iskustva u tome bit cu jako zahvalan pozdrav

Reply to
munja

MA daj 3 kkuna za popravak, gamad.

Vjerujem da bi bez problema mogao zamijeniti laser. Ali ne komplet zamijeni samo diodu valjda nije riknuo driver. Ako imas digitalac, mobitel s kamerom ili slicno pogledaj daji li dioda jos nesto "svjetla" ako da probaj joj pojacati struju i prati da li se mijenja jacina inteziteta. Mozda ce prozivjeti s pojacanom strujom. Trimer ti se obicno nalazi blizu diode ili na flat kablu

Ako ne onda kupis ispravan CD-rom ili slicno za 50-tak kuna i instaliras diodu :)

Kreso

Reply to
Kreso Bukvic

Ja imam slièan problem sa sony-em.. bi se to dali izvesti ,mislim da samo diodu promjenim ?? Kaj sa optikom ??

Reply to
damir

"Kreso Bukvic" wrote

:))) ja ne.

da bi bez problema mogao zamijeniti laser. Ali ne komplet zamijeni

To rijetko kad uspijeva, a i kad uspije nije bas dugotrajno a pogotovo nije pouzdano. Ako se bavis popravcima, onda ne mozes krpariti. Iza svojeg posla moras stajati, a to mozes samo ako zamijenis cijelu lasersku jedinicu.

E kad bi to tako islo...

Ima jos jedna zanimljivost kod lasera. Nakon nekog vremena ispuca plasticna leca sto se jasno moze vidjeti pod boljim povecalom ili jos bolje mikroskopom.

Reply to
stef

ne bavim se popravcima i ovo radim za sebe. tvoji su argumenti dobri i naveli su me na razmisljanje, pa cak i odustajanje od ''popravka''. hvala

Reply to
munja

Pa sam je naveo da je to njegovo. Bolje da si "zakrpa" kako ti ka¾e¹ jo¹ neko vrijeme nego da 1600 kuna daje za novi. Pa i da mu radi 3 mjeseca opet se isplatilo

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Pa sam je naveo da je to njegovo. Bolje da si "zakrpa" kako ti kalea joa neko vrijeme nego da 1600 kuna daje za novi. Pa i da mu radi 3 mjeseca opet se isplatilo

Kreao

ovo je takodjer istina ;) ipak cu se malo zafrkavati s tim pa cu vidjeti

Reply to
munja