Re: Spajanje gretza na slo¾eniji transformator

Stavio bih sliku da stvar bude jasnija, ali na ovom èudu se to ne

>mo¾e..

Stavi sliku na hr.sci.elektronika.binaries

al ocito si nekaj zajebal il ti je trafo u kurcu

Reply to
Kresimir Pecnik

jel imas na ulazu u svaki greatz ispravan napon?

jel je izlaz svakog greatza opterecen barem malo? ako nije mozda se negdje kapacitivno preslika 140V

Reply to
Kresimir Pecnik

Logicno, jer od vise dioda koje su na istosmjernoj strani spojene zajedno vodi samo ona koja je na strani transformatora spojena na izvod najveceg izmjenicnog napona, a za ovakav rezultat je dovoljan i samo jedan poluval ispravljenog napona.

--
Pero Volarevic
Reply to

Na sekudaru imam jedan svitak sa izvodima na 10V, 90V i 100V, te bi trebao dobiti DC 15V,125V i 140V. Poku¹ao sam staviti tri gretza na svaki od zavoja, ali sam na iznenaðenje dobio na svim izodima 140V. Znam da zvuèi glupo i jednostavno, ali mnogi bi se zapitali kako to spojiti. Ako netko zna toèno kako se to spaja molio bih za pomoæ. Stavio bih sliku da stvar bude jasnija, ali na ovom èudu se to ne mo¾e..

snipped-for-privacy@yahoo.com

Hvala

Ovako, to ¹to si zamislio nece ici !:(

Ili poluvalno ispravljanje ili sve odvojiti s zasebnim masama ! :)

Reply to
GameBookers

Moze se lako rjesiti sklopkom koja bira zeljeni napon, ali za sve napone odjednom nece ici tako lako... Osim mozda nizom elektronskih sklopki (nacrtao sam kontakte releja koje okida jedna poluperioda, ali bi trebalo s npr. triacima). Za svaki izlaz dvije "preklopke", jedna naizmjenicno spaja (+) na gornji izvod te na zajednicki, za to vrijeme druga (-) na zajednicki te na gornji. Skica je katastrofa pa necu slat, a i moralo bi biti boljih shema i prijedloga pa cekam... Ali rjesenja ima...

Reply to
Hani

Ako se na svim istosmjernim izlazima ne trazi maksimalna struja, mozda je moguce dobiti pomocne napone spajanjem graetza ili dioda preko serijskih kondenzatora, slicno nacinu kako se dobiva pomocni negativni napon u ovom spoju (ASCII-art fixed width font):

+------+ AC --+-----+ ~ + +-----+-----------> +V | | | _|_ + | | | ___ | | | | AC -- )-+--+ ~ - +-----+-----------> 0V | _|_ +------+ | | ___ | | | +------+ | | +--+ ~ + +-----+ +_|_ | | _|_ + ___ | | ___ | | | | +-----+ ~ - +-----+-----------> -V +------+
--
Pero Volarevic
Reply to

Evo poslao sam skicu pa ko voli nek izvoli

Reply to
Hani

A kako ce dobiti 140 V i 125 V DC ako mu je maksimalni napon skundara

100 V. Onih 15 V DC moze se nakako naci ako moze do namotaja sekundara doci i pronaci neki namotaj koji daje priblizan napon pa malo oguliti lak i tu zalemiti zicu za izvod.Za one vise napone nista bez dodavanja namotaja ili opet neka komplicirana elektronika ili drugi trafo,ali za 10 A sve je skupo.
Reply to
G.D.

Mo¾e li ovako kako sam na binaries prilo¾io za dva izvoda? Jedini nedostatak je ¹to nule, tj. minus polovi ta dva DC napona nisu na istom potencijalu, ne mo¾e ba¹ sve uvijek biti idealno...

Reply to
Vaso

U opcem slucaju za svaki graetz treba posebni galvanski odvojeni namotaj na transformatoru. To nije nuzno kada su ulazni i izlazni naponi simetricni, a masa se spaja na srednji izvod transformatora, ali u tom slucaju se za svaki izlaz koriste samo po dvije diode, iako sve skupa izgleda kao mosni spoj.

--
Pero Volarevic
Reply to