prilika: Tektronix TDS460A

fina prilika za bidanje...po¹tarina oko 100$....ako se ureðaj izbida za

50-100$ (a ne bi bilo prvi puta da se to desi) ....èak i nakon carine+PDV-a ureðaj bude ispao ne vi¹e od 200 eura....a prema nju¹kalu, ovakav bi ureðaj ko¹tao barem 5000kn kod nas...pa ako ni¹ta drugo, mo¾ebitna prilika za prodati ga dalje za barem 2200kn...

ja se vi¹e ne zamaram analognim kantama.... :))

Reply to
Gaghigno

Vrhunski!!! Sad æu mirno spavati :)

Reply to
Coin

a za

+PDV-a

bi ureðaj

ka za

4%26

citiram "USED-TESTED FOR POWER UP ONLY-DIM SCREEN-OTHERWISE SEEMS NORMAL"

jel to ono: upalim... ne¹to bljesne na ekranu, lampice svijetle i vidi, radi !! ;-)

opako testiranje! :-) po tom opisu mo¾e biti neispravan!

Reply to
Active Phase Switching

Neka te to ne èudi, pa Gagi kupuje samo testirane stvari, prvo lemilice (puhalice) pa sad skop... :)))))))))))))

Reply to
Coin

"Coin" wrote

samo ureðaje sa "AAA" certifikatom!!!!! Amaro Atest Agency :))))))

Reply to
Gaghigno

"Coin" wrote

ozbiljno....s obzirom da sam u procesu nabavke DSO-a, a s obzirom na ta¹tinu koja me dr¾i, onog trenutka kada ga stavim na radni stol proqrèiti æu se i razbahatiti i poèeti èu pljuvati po svim analognim skopovima i ismijavati æu ekipu koja se jo¹ uvijek zayebava sa tim starim podrtinama i kanturinama koje se bacaju ili eventualno poklanjaju....do tada æu se jo¹ malo suzdr¾avati... :))

Reply to
Gaghigno

kak znas da je postarina 100$? jesi kontaktirao prodavaca? salje u Hr?

:-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Ne bi dao vi¹e od 100 eura za tu kanturinu. f

Reply to
Filip Lolic

Sad sam tek kliknuo na link. Tebe stvarno pale poluispravne starudije?!?

Reply to
Coin

I meni je jasnije zasto ne zeli "AAA" puhalicu, nema sto popravljati na njoj i nema rizika, adrenalin spava pa nije zanimljivo. :)

Reply to
Amaro

Ima i "jaèih" modela za kikiriki:

:)

//Marin

Reply to
Marin

"Amaro" wrote

èak i da je neispravna pa ju moram popravljati opet me doðe barem 50% jeftinije no da kupim od tebe sa garancijom da je ispravna...

btw; upravo sam riskirao za grijaèe koje masno naplaæuje¹ i naruèio u kompletu 10 komada keramièkih grijaèa plus jedan ¾ièani za puhalicu...za cijelih 19.90$ (èak i sa tracking brojem po¹iljke)....dok bi me kod tebe JEDAN grijaè ispao19.90$ .....mda, samo s tom razlikom ¹to je tvoj grijaè testiran....e pa riskirati æu i da mi od 10 grijaèa 5 ih ne valja...opet æu proæi 5 puta jeftinije no da sam od tebe uzeo....testirano...pffff...smijeh od testa :)))

PS: Gordak 952A za 500kn mi jo¹ uvijek radi...evo, to je veæ èetvrta godina....a zamisli; i BEZ tvog AAA certifikata uz 100% mar¾e....jel mo'¹ to vjerovat?!?!

PS2: takoðer sam uzeo i IRDA lemnu stanicu koja bi me po tvojim mar¾ama ko¹tala oko 3000-3300kn jer bi ju ti testirao....no ja sam ju uzeo za ukupnu cifru 1.223kn sa svim davanjima, NA RUKE.....i sam ju "testirao" za tu razliku love do 3 soma kuna....i gle èuda...opet sam bio te sreæe da sve uredno radi :P

PS3: sada sam u nabavci DSO-a....Rigol 1052 æe me doæi oko 2000kn na ruke (mo¾da i koju kunu manje)....a da dam tebi za "test" 3500kn?!?!...nema yebene ¹anse....radije si jaja odgrizem i jo¹ 10 godina nemam digitalac no tebi dati razliku od 1500kn da ju upali¹ i na svakom kanalu pipne¹ prstom da vidi¹ jel daje otklon signala na ekranu...i onda tvrdi¹ okolo kako TVOJ Rigol nije isti kao Rigol koji mi ostali naruèujemo....tvoj Rigol je UBER-Rigol...a svi ostali imaju smeæe od Rigola....jer nemaju TVOJ test...koja si ti patetika od èovjeka i to je poanta cijele prièe i tvoje pojave, NIJE problem ¹to ti napumpa¹ cijenu, nego je problem ¹to uvjerava¹ ljude kako TVOJ Gordak NIJE isti kao Gordak koji ja ili netko treæi kupi preko Dealexterema, eBaya ili recimo u Elmatisu.....to odi prodavati na nju¹kalo i ostalim random njuberima koji jo¹ uvijek vjeruju kako 2x20MHz analogni skop vrijedi/ko¹ta barem 2000kn......yebote, doðe¹ tu na grupu i poku¹ava¹ "Eskimima prodati led"....svaka ti èast na hrabrosti :))))))))))

ne mora¹ se truditi komentirati jer veæ znam tvoje negirajuæe odgovore prepune sarko-ciniène superiornosti i arogancije...

Reply to
Gaghigno

trièavih 3200$ ?!?...zar postoji netko tko bi to kupio?!?! zar osoba koja to ogla¹ava ne vidi ostale oglase?!? :))

Reply to
Gaghigno

ken, kenj, srac . .

Po kakvoj tipkovnici mlatis da podnosi toliki teror?

- - - pushing maj kar

Reply to
Amaro

"Amaro" wrote

tipièno :)))

ni¹ta manje nisam oèekivao od tebe èim ti se argumentirana istina pljune u lice :)))

Reply to
Gaghigno

"Fastah" wrote

da, ¹alje...najskuplja opcija ti je 147$, a najjeftinija oko 100$

Reply to
Gaghigno

Ma koji si ti bolid, neviðeno ne¹to. Beskrajno me uveseljava¹ :)))))))))))))

P.S. Daj reci da se zajebava¹, priznaj. Ovo ¹to ti pi¹e¹ ne mo¾e biti ni¹ta nego dobra zajebancija, èinjenica malo uvrnuta ali ipak zajebancija. Ne mogu zamisliti obrnuto, stra¹na bi mi bila pomisao da netko stvarno tako razmi¹lja u zbilji.

Reply to
Coin

"Coin" wrote

odgovor na ovo pitanje bi otklonio svaku sumnju, stoga æu se suzdr¾ati od odgovaranja :))

Reply to
Gaghigno

Ejebiga, ne znam ¹to misliti. Ne bih volio da si ozbiljan a opet...ako jesi?!?!?

Reply to
Coin

"Coin" wrote

u tome i jest èar njuza...vidi¹ i zna¹ tj zakljuèuje¹ samo na osnovu onoga ¹to se napi¹e... :) djelomièno sam ozbiljan, djelomièno se sprdam, nekada sam u cjelosti ozbiljan, nekada se u potpunosti sprdam...te¹ko je to konkretno definirati :))))))))

evo, primerice bio sam i jo¹ uvijek sam ozbiljan oko one marketin¹ke fore koju nam je Amaro svojevremno prodavao tu;

"Moja Gordak 852 lemilica nije ista kao va¹a Gordak 852 lemilica koju vi mo¾ete nabaviti...zato ¹to moje dolaze iz (citiram) "drugog legla" koje je provjereno, a va¹a je kinesko smeæe i maèak u vreèi...a shodno tome moja je duplo skuplja..."

mda...zamisli....njegova je Gordakica iz Shongyunga u Kini, a moja ista takva je iz Shongyanga u Kini....pa to opravdava razliku u cijeni....smijeh sa palube...pod hitno mi treba Amarov broj raèuna da i njemu mogu uplatiti napojnicu od 2kn za odliènu "stand-up" komediju....epski i nenadma¹ivo :)))))

mislim kako je najbitnije za shvatiti jednu jako bitnu stvar zbog koje me se kontekstualno krivo interpretira tj shvaæa;

ja se nikada nisam bunio protiv visokih cijeni....ma da je i 3000kn tra¾io za Gordak 852, nema problema...ako mi ne pa¹e, preskoèiti æu.... ali kada mi prodavaè prodaje maglu i bajke; "moja je original kineska...a tvoja je kineska kopija.." e to je onda malo ¾e¹èi proser na koji pucam po ¹avovima....

evo, kao i sada primjerice....kupio sam IRDA lemnu stanicu za trièavih

1223kn sa po¹tarinom....a istu tu po nju¹kalu i koje kakvim oglasnicima ekipa prodaje po 3000kn (nedavno je bila jedna i tu na grupi za 2500kn ponuðena)....svaka èast, to je OK....i kada bih nazvao na oglas, NITKO od tih prodavaèa nije rekao; "e znate, moja je 3000kn zato ¹to je moja originalna, a ne kopija te koju ti mo¾e¹ za duplo jeftinije nabaviti" ...i to je po¹teno...ljudi imaju svoju cijenu, ali ne seru kvake ko Amaro sa nekavim kao fol testovima i razlikama u orginalnosti oko kineskog smeæa izmeðu kojeg nema razlike ma od kud god da je do¹lo iz Kine...

uglavnom, stanica radi besprijekorno i bez ièijeg lokalno-seoskog elektronièarskog "atesta" koji ko¹ta 100% uveèane osnovne cijene...plus po¹tarina....

ako je netko spreman popu¹iti Amarov test pa platiti duplo vi¹e, nek izvoli, ja sam osoba koja radije kupi 2 komada za cifru Amarovog jednog pa ako jedan vrisne ubrzo, imam drugi i dijelova od prvog za rezervu, ako se prvi ne da popraviti....a mala je ¹ansa da oba vrisnu u jednakom periodu uz isti kvar...

rezime; te¹ko je reæi sa èime se sprdam, a ¹to mislim za ozbiljno....no u konaènici, ja nikome ni¹ta ne zamjeram...pogotovo ne na elektronika grupi koja je èak i uz takve Amarove bajke jedna od najboljih grupa :))

hepo gori ko lud...pa si ti sad misli :))))))))))

Reply to
Gaghigno