o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...

albo

Dla jasności - ja jestem głęboko przekonany, że temat "free energy" jest poważny. Na pewno są sposoby żeby otrzymać energię, nie tyle "free" co z jakichś nieznanych obecnie źródeł - nie wiem, 0-point energy, jakieś zjawiska kwantowe - no chuj wie.

Ale ci kolesie pokazujący generator z magnesu i kawałka druta (aaa nooo tak - drut jest podobno powleczony wolframem, a cylinderek platyną... ) to naprawdę jakaś zmora YT jest.

Setki tys. ludzi oglądają i dopytują się z jakich materiałów toto jest zrobione...i jak se toto zbudować. OMG.

No przecież wystarczy kurwa mała modyfikacja multimetru (dołączanie np. bateryjki CR2032 do zacisków przez jakiś sterowany zdalnie odbiorniczek

- w mierniku miejsca pod dostatkiem ) i można pokazywać wszystko - nawet prąd z powietrza.

O bardziej wyrafinowanych sposobach z jakimiś nadajnikami to nie wspominam, bo po co jak można prościej...

Czy ludzie są naprawdę kuśwa tak niedouczeni, że łykają takie gówno jak cukierki ? W 2016 r. ??

Reply to
sundayman

W dniu 2016-12-14 o 01:23, sundayman pisze:

patrz ilu recytuje wierszyki do pomalowanej deski i twierdzi, że nad chmurami jest koleś, który zrobił to wszystko wkoło i mówi im co mają robić. a jak powiesz, że tam nic nie ma, to jesteś ciemniakiem.

tak, w 2016.

a.

Reply to
Artur Miller

A co z tymi co komunikują się z obcymi? Ale jak zamienisz "nad chmurami" w "innym wymiarze" to już tak kolorowo nie jest.

Reply to
Marek

Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o2q3dt$hk8$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Na czym bazujesz owo "głębokie przekonanie" o poważności?

Reply to
Ghost

platyną... )

Zamiast jołczyć sam możesz powtórzyć to doświadczenie, haczyk jest w tym izolatorze magnes-sprężyna.

Reply to
Marek

W dniu 14.12.2016 o 01:23 sundayman snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> pisze:

Tu jest poważniejsza sprawa niż jakieś tam perpetuum mobile i wszystko dokładnie wytłumaczone:

SW3

Ale to musi być kosmiczna energia; tam jest około 2,7V a znane ludzkości ogniwa mają 1.2, 1.5, 4.5, 9 i 12V

jp

Reply to
jacek pozniak

Bo ma badziewny miernik. Do zgrubnego oszacowania napięcia powinien posłużyć się Sanwą albo Brymenen. Nie mówiąc już o tym, że przydałby się pomiar przebiegu napięcia zrobiony oscyloskopem Tektronixa.

:)

Reply to
yabba

Są jeszcze rozładowane ogniwa.

Reply to
Marek

hmmm, chyba się nie zaliczam do ludzkości, bo nie znam ogniw 4,5V 9V i

12V ;-)
Reply to
Grzegorz Kurczyk

W dniu 14.12.2016 o 01:23, sundayman pisze:

Jest to jak najbardziej "free energy" bo odpowiednia ilość cymbałów to ogląda (około 300tys wyświetleń) i free-kasiorka leci ;-) I ja byłem kolejnym cymbałem, który podbił wskaźniki oglądalności :-) A youtube już nie interesuje czy w to wierzę czy nie.

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Pan Grzegorz Kurczyk napisał:

Brakujące ogniwo w drodze ewolucji ku człowieczeństwu? Też tak mam.

Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58512f95$0$5142$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 14.12.2016 o 11:27, jacek pozniak pisze:

Za to sa 3V i 3.6V.

Pan J.F. napisał:

Oraz 2.1V.

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl... Pan J.F. napisał:

No i zapomnialbym o najwazniejszym

1,0186 V

W dniu 14.12.2016 o 13:24, J.F. pisze:

Takowe też znam więc chyba już mogę się zaliczyć do hominidów ;-) Mam tego sporo ze starych komórek i laptopów za "free" i jest jeszcze w nich trochę "energy" czyli mam całą szufladę "free-energy" :-)

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Pan J.F. napisał:

No i 0,76 V (kiedyś też potrafili naciągać wyniki).

Pan Grzegorz Kurczyk napisał:

W tym przypadku istotne są dwie komórki -- jedna od ojca, druga od matki.

no mogłam napisać, że mam tego sporo z komórek moich starych ;-)

Reply to
Grzegorz Kurczyk

(ciap)

(ciap)

Proponuje napuszczać na nich takie firmy jak ta, która w szumie rur w warsztacie Buddyego doszukała się naruszenia praw autorskich!

Włodek