VideoSignalsFörstärkare

Hej alla.
Jag behöver en - som jag kallar det , videosignals-förstärkare.

Vi ska driva 6st. plasma , LCD och DLP med ex.v. en dvd , i demo-syfte.
Alltså 1 video-in till 6 (minst) video-ut (scart-nivå).
Elfa har en byggsats 85-845-59 , men den har bara 3 utgångar.

Nån som har minsta lilla tips om var man köper det?

/Morgan

Re: VideoSignalsFörstärkare
Hej Morgan !

Jag hittade lite länkar att kolla på...

http://www.altronix.co.uk/ProdAl220.htm

http://www.keene.co.uk/system/keene.htm

Mina "Scart problem" är ej testade än, tack så länge !

/Leif

Re: VideoSignalsFörstärkare
: > Hej alla.
: > Jag behöver en - som jag kallar det , videosignals-förstärkare.
: >
:
: Jag hittade lite länkar att kolla på...
:
: http://www.altronix.co.uk/ProdAl220.htm

Hej o tack Leif.
Detta är nog det närmaste jag kommer.Får väl helt enkelt köpa flera.
Tack.
/Morgan

Site Timeline