Hej.
Jag behöver tips på VHF-modulator.
Kjell & Company har en  ,  http://195.67.69.169/kocny/infovisa.asp?30270 ,
men den kostar 900:-

Nån som vet om någon billigare?
Audio + Video-in är ett måste.
/Morgan

Re: VHF-modulatot
On Fri, 21 Nov 2003 11:04:02 GMT, "Morgan"

http://www.akmnordic.se/ om man har återförsäljarstatus. Jag brukade
handla av dom på jobbet när jag behövde prisvärda produkter.
Steve

Re: VHF-modulatot

,

Strikeeeeeee oneeeeeeeee!!!!
Stort tack.
/Morgan

Re: VHF-modulatot

en gammal video?

Re: VHF-modulatot

Hej Hannu.
Problemet var att jag ville ha utsignalen i VHF , men annars hade det ju
blivit billigare.
Tack.
/Morgan

Re: VHF-modulatot

En gammal VIC-20 modulator......fast det var nog ingen audio...
minns inte så noga
((IP))

Re: VHF-modulatot

svarade fortare än vad jag läste :-)
vhf
borde i och för sig gå att trimma om modulatorn så den kommer högt i vhfbandet
utan större problem

Site Timeline