Toshiba S1800-100 laptop

Jag har problem med min bärbara dator (Toshiba Satellite 1800-100),
TFT-skärmens bakgrundsbelysning slocknar när som helst och man får
inte på den igen utan att endera starta om datorn eller trycka på "Fn"
+ "F5", detta byter vart signalen skall gå ut ex. om den skall gå till
ext.monitor eller tv osv. Det finns inget system (vad jag märkt) hur
och när den slocknar, och inte kommer den på igen heller om man rör på
musen etc. (lixom en skärmsläckare). Någon med erfarenheter eller
kunskaper, berätta vad jag skall gör åt detta utan att få ett
nervsammanbrott... :/

Re: Toshiba S1800-100 laptop

Du får nog ta och byta kallkatodslysrören om datorn är gammal.

Site Timeline