Någon intresserad av Q-tec PSU 550 watt ATX

Är det någon som är intresserad. Skänker bort den till någon som vill
ha. Jag betalar fraktkostnaden. Du får den HELT gratis.

Varit i drift runt 8 månader totalt tror jag.

En av de stora elektrolytkondensatorerna brann av i den dock så var
jag närvarande när det hände, så jag stängde av datorn och provade
köra aggregatet igen efter 1h och den var oki, alltså blev
elektrolytkondensatorn bara delvis skadad (förmodligen dålig kvalite
från början). Har öppnat agget och markerat vilken som det förmodligen
var, den går att byta om man är elektronikkunnig, i annat fall möjligt
agget fungerar felfritt i flera år till ?

Var en Unite kondensator (elektrolyte) 680uf (microfarad) 200v (250v)

Eftersom ni vet mycket om elektronik kanske någon som kan ta emot den,
den fungerar, dock kanske man bör byta ut kondensatorn, jag orkar inte
göra det själv i alla fall.

Ett nytt kostar runt 500kr

Re: Någon intresserad av Q-tec PSU 55 0 watt ATX

Ja, varför inte. Det kan ju inte skada att ha ett i reserven.
Skicka ett mail, adressen fungerar.

--

/Anders

Re: Någon intresserad av Q-tec PSU 550 watt ATX

Bra då är den din, skickade ett mail. Behöver din adress bara.

Re: Någon intresserad av Q-tec PSU 55 0 watt ATX

Du har fått ett svar :o)

--

/Anders

Site Timeline