Kombinerad DVD/VHS-spelare

Vilken kombinerad DVD/VHS-spelare är den bästa på marknaden för tillfället?
Vilken prisklass ska man rikta in sig på. Är det några man ska undvika? Jag
är inte behov av inspelning på DVD men däremot på VHS. PÅ banden vill jag ha
långplej så vid några tillfällen lång inspelningstid.
Den ska kunna läsa av alla olika skivor.
Den apparat jag är ute efter ska vara av bra kvalité och driftsäker och
lättast att ställa in program på.
Är det någon med synpunkter och åsikter?
b/l

Re: Kombinerad DVD/VHS-spelare

tillfället?
Jag
ha
Ja, se upp med kopieringskyddet. Kan bli svårt att kopiera från DVD til VHS
om allt sitter i samma burk. Lättare om du kör från DVD-dator-VHS.

Site Timeline