Zasilanie

  1. Mam tablet (Windows 7) z jednym wejściem mikro USB. Chcę do niego podłączyć przenośną nagrywarkę DVD z jednym wejściem mini USB. Jak podłączę do tabletu nagrywarkę kablem z przejściówką, to zasilanie z tabletu jest zbyt słabe, żeby mogło napędzać nagrywarkę. Jaki zastosować zasilacz zewnętrzny (12 V z gniazda zapalniczki samochodowej) + trójnik mikro/mini USB, żeby można było nagrywać/odtwarzać płyty do/z nagrywarki w posiadanym tablecie?

  1. Samsung Galaxy S5 (Android 6.0) z jednym złączem mikro USB. Podłączam do niego słuchawki i jednocześnie, za pomocą trójnika, zasilacz do ładowania baterii smartfona. Niestety, muzykę mogę słuchać, ale ładowanie baterii smartfona nie działa. Co zrobić, aby można było zrealizować obie funkcje jednocześnie? Grupy dyskusyjnej o smartfonach nie znalazłem.

Z poważaniem MJ

Reply to
Tata

W dniu 2017-03-26 o 22:10, Tata pisze:

Może tu: pl.misc.telefonia.gsm

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

jackiem? czu jakoś usb?

nie wiem jak słuchawki wpływają na zasilanie. ale muzyki można słuchać po BT a ładować można bezprzewodowo. tak czy owak, do ładowania możesz wykorzystać piny pod klapką ToMasz

Reply to
ToMasz

W dniu 2017-03-26 o 22:10, Tata pisze:

Może coś w rodzaju Delock Adapter USB Micro(BM)x2->USB(AF) OTG+HDMI(F)+Czytnik Kart (Kod dostawcy: 65511 Kod EAN: 4043619655113).

Widziałem takie z dodatkowym gniazdem zasilania.

Ewentualnie po drodze aktywny HUB USB.

Są jeszcze fora, np. pdaclub.pl/forum lub telepolis.pl/forum

Reply to
Adam

Dnia Sun, 26 Mar 2017 22:10:53 +0200, Tata napisał(a):

Kup kabelek USB typy "Y" - ma dwie wtyczki typu A (takie jak do komputera) i jedną wtyczkę mini USB. Jedną wtyczkę typu A podłączysz przez kabelek OTG do tableta, do drugiej (tej oznaczonej Power only) podłączasz zasilacz i powinno wszystko działać tak jak trzeba. Mi takie rozwiązanie się sprawdziło gdy chciałem do tableta podłączyć zewnętrzny dysk twardy, który bez dodatkowego zasilania się nie podnosił.

Reply to
badworm