Kabel USB

Zanabyłem drogą kupna tablet. Chciałem do niego zanabyć albo ukraść kabel USB co z jednej strony ma mikro USB a z drugiej mini USB. Żeby fotki z aparatu zgrać. W sklepie sprzedawca stwierdził autorytatywnie że oba samce i że z aparatu na tablet w ten sposób zdjęć nie zgram. Jakoś to dla mnie bez sensu. Prawdę mówił czy kłamał jak indiański pies?

Reply to
Zenek Kapelinder

albo Ty zapomniałeś napisać gdzie wetkniesz te wtyczki, albo sprzedawca ma racje. Ja mogę Ci taki kabel polutować (mam wprawę) ale gdzie Ty go powtykasz?

ToMasz

Reply to
ToMasz

Dnia Mon, 15 Jun 2015 12:54:47 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

Ma i nie ma. Patrzyles na instrukcje tabletu ? Napisali tam OTG "On-the-go" przy usb ?

Wystarczy ci zwykły kabel USB/miniUSB - ten od aparatu i przejściówka OTG taka jak ta:

Mario

Wystarczy ci zwykły kabel USB/miniUSB - ten od aparatu i przejściówka OTG taka jak ta:

Potencjalnie mogą pojawić się dwa problemy:

  1. Tablet może nie pracować jako host USB. Aby mógł to musi mieć OTG czyli możliwość przełączani gniazda USB w tryb hosta. Jeśli tablet jest w miarę nowy to nie powinno być problemu. Sprawdzisz czy ma próbując podłączyć za pomocą tej przejściówki pendrive czy klawiaturę.
  2. Aparat może wymagać jakichś sterowników zamiast przedstawiać się hostowi jako zwykła pamięć masowa USB.
Reply to
Mario

Takiego cudaka jak w linku Chińczyk wrzucił do pudełka. Wraziłem w niego pendriva ale go tablet nie widział. Za to z dorzuconą klawiaturą działa. Napisało w instrukcji że jakieś PTP jak jst w aparacie czy jakoś tak to będzie widział. Tablet żaden cud na Ziemi bo to goclever 1010m.

Reply to
Zenek Kapelinder

Ten kabelek możesz jeszcze sprawdzić na jakiejś komórce czy działa. powinno przez niego ci się dać podłączyć zwykłą pecetową klawiaturę, myszkę czy pendrive. Może kabelek uszkodzony, a może tablet nie ma sterowników. Te ostatnie byłoby trochę dziwne bo do starej Manty MID01 mogłem podłączyć klawiature czy pendrive.

Reply to
Mario