wejściem z kamery ręcznej

Jeżeli to niewłaściwa grupa to przepraszam i proszę o wskazanie właściwej. Szukam tabletu z wejściem, do którego mogę podłączyć kamerę ręczną, taką do filmowania. Nie chcę patrzyć przy nagrywaniu w mały ekranik kamery ręcznej, tylko w tablet z ekranem ok. 10". Czy i gdzie mogę taki tablet kupić i za ile. Będę wdzięczny za wskazanie producentów i modeli odpowiednich tabletów.

Z poważaniem MJ

Reply to
Tata

W dniu 2013-08-26 14:12, Tata pisze:

Jakie wyjście ma ta kamera?

Możliwości sporo: Composit, Component, VGA, S-VGA, HDMI, DVI, itd, itp.

Może potrzebujesz nie tableta, tylko monitorek?

Reply to
Adam

Dziękuję za odpowiedź. Kamera SONY HDR-CX130E ma wyjście HDMI. Oprócz tego jest złącze ze znaczkiem USB, chyba mini 5 stykowe, i złącze z napisem AV R. Zestaw kamera i tablet chciałbym wykorzystać w samochodzie do obserwacji tego, co się dzieje z tyłu. Mam już 2 kamery samochodowe, ale w jednej nie ma zoom'u w drugiej jest, ale nie wystarczający do stwierdzenia kto "siedzi mi na ogonie" samochodu i dodatkowo obserwacja na maleńkim ekraniku w czasie jazdy nie jest możliwa. Lubię widzieć kto snuje się za mną i na czas reagować. Posiadana kamera ma wystarczający do zastosowania jak wyżej 42 krotny zoom. Oczywiście mogę kupić telewizorek samochodowy, myślałem o podwieszanym, ale tablet jest urządzeniem bardziej wszechstronnym i ze względu na wagę łatwiejszym do zamontowania.

Z podziękowaniem MJ

Reply to
Tata
[...]

Paranoję można próbować leczyć...

Tata snipped-for-privacy@kki.net.pl> napisał(a):

Ale nie aż tak. Tabletów nie produkuje się jako odbiorników sygnału wideo, nie mają wejść HDMI czy composite, najwyżej wyjścia. Zostaje USB, ale wątpię czy Twoja kamera może działać jako USB webcam.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

Ale zawsze możesz wstawić jakis telewizor mysle ze bedzie dobrze widac czy to nie psiarnia w nieoznakowanym nie siedzi ci na ogonie z tym ze wtedy bedzie juz chyba za pozno ale zawsze mozesz nagrac nagranie z poscigu i blysnac na youtube.

:):):

Reply to
LeonKame

Nie wiem jak w przypadku kamer, ale niektóre cyfrówki da się tak podłączyć do tabletu/smartfona, przez usb. t/s muszą mieć USB OTG.

Reply to
Bo t manager

Grzegorzu, sporo tabletów ma wejście AV do kamery cofania. Jeśli oczywiście jako "tablet" nazwiemy urządzenia oparte na Androidzie, jakieś PNA czy PDA na Win-Mobile czy Win CE itp.

Kamerka wątkotwórcy jest dość bogato wyposażona, ma wyjścia kompozyt, komponent, s-video, HDMI.

Reasumując: trzeba szukać tabletu na hasło: "z wejściem video dla kamery cofania" - to będzie wejście kompozytowe PAL. Najgorsze z wyjść kamery, ale w tym przypadku zupełnie wystarczające. Chyba, żeby chciał zamontować monitor 17" Full-HD, jak w samochodzie Tesla S ;)

Jedyny ewentualny problem to przejściówka Chinch (kamera) na Mini-Jack

4-pin (PNA), ale to można zlutować w 5 minut, włączając czas na dotarcie do dna pojemnika z soczkiem chmielowym ;)
Reply to
Adam

Adam snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

No właśnie, trzeba by mocno nagiąć definicję tabletu. Poza tym pytający chyba chciałby coś większego niż PDA albo nawigacja.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

No cóż, ja mam aktualnie (bardzo delikatnego mechanicznie) NavRoad Vivo ST (z tunerem DVB-T) na Win CE 6.0 Core, ekran 6". Jakby ktoś pytał, po co taki ekran - mam niezbyt dobry wzrok i duże autko. W każdym razie mam niegłupią kamerkę bezprzewodową z beznadziejnego PDA Lark FreeBird 4.3 WCam, która to kamerka ładnie gada z NavRoadem i w dzień, i w nocy. Trochę już nie na temat, ale kamerka współpracując ze "swoim" Larkiem włączając się, zamrażała Automapę. Trzeba było resetować urządzenie. Z NavRoadem już nie ma tego problemu - działa znakomicie. Jakby ktoś kupował - to sam zestaw kamery (kamerka z doświetlaczem, nadajnik i odbiornik) kosztuje tyle, to cały zestaw Lark FreeBird z tą kamerą.

Są navi 7-mio calowe i większe, tak, że można wybierać.

Można wziąć też tableta czy transformera, choćby i 14" opartego wa Win XP czy nowszym i dorzucić jakiegoś dongla USB do przechwytywania obrazu video - ale to już nie ma sensu.

Można też za grosze kupić nowy odtwarzacz DVD samochodowy, są modele z wejściem video.

Kolejne rozwiązanie: radio multimedialne z nawigacją - są w wysokości 1 DIN (z wysuwanym ekranem) i 2 DIN. Zwykle mają wejście na kamerę cofania. Są różne, od taniej chińszczyzny typu NaviHeaven, przez GMS.pl, przez Blaupunkta typu Travelpilot, po różne (w tym dedykowane do konkretnych samochodów) modele Zenec. Jest w czym wybierać. Niektóre mają wejścia na 2 kamery cofania (lub kamera + zewnętrzny tuner DVB-T). Zresztą można podpiąć nawet VHS ;)

Reply to
Adam

W dniu 2013-08-26 22:32, Adam pisze:

Qrde, masz Grześku rację. Tak to jest, jak ma się otwartych kilka terminali i na każdym coś innego. Przeczytam posta, a pół godziny później, jak mi się baza przetwarza, to odpowiadam, pamiętając już posta w zarysie.

Istotnie, pytający wspominał o 10", ja zaś nawijam o 6 czy 7".

Do pytającego: sprawdź, czy 10" to trochę nie za dużo, chyba, że rzeczywiście chcesz odczytać numer rejestracyjny, lub jeździsz autem "mocno specjalnym" ;)

Reply to
Adam

Powitanko,

Moze kamera z wi-fi i dowolny tablet? Da sie to polaczyc bezposrednio, a i sama kamera mozna tak sterowac, przynajmniej Panasiem x920. Wejscia HDMI poza telewizorem jeszcze nigdzie nie widzialem. Obserwacja jadacych z tylu nie na wiele sie zda, oni potrzebuja zaledwie

100m na pomiar;-) Jesli wyprzedzasz wszystkich i nagle z wielu samochodow wyskakuje jakies mondeo/vectra, to znak, ze trzeba czym predzej zwolnic;-) No chyba, ze o cos innego chodzi.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel O'Pajak

Użytkownik "Tata" snipped-for-privacy@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:kvfgmb$8dg$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

tak moze nieco OT - czy w tablecie, który ma wyjście hdmi mozna to wejście zmusic zeby było wejściem - czyli zmusić tablet do pracy jako monitor?

b.

Dnia Fri, 30 Aug 2013 16:30:34 -0700 (PDT), snipped-for-privacy@gmail.com

Ale w tablecie tez moze to byc sprzetowo zalatwione.

Tylko ze wlasnie musi - bo inaczej to nawet nie przestawisz portu zaprojektowanego na wyjsciowy w tryb wejsciowy.