Wykrywacz metalu

Ja niestety (a może i stety) nie mieszkam w 1000m², każdy metr mieszkalny muszę negocjować z małżonką. A jako że negocjacje zazwyczaj kończą się tak, że śpię z owcami, to i staram się nie negocjować już czegokolwiek zbyt intensywnie.

Sagan twierdził, że wręcz przeciwnie.

Mateusz

Reply to
Mateusz Viste

Pan Mateusz Viste napisał:

Może to nie jest efekt postanowień, tylko wątek zwyczajnie się gdzieś zgubił, a potem zupełnie przypadkiem odnalazł w Usenecie?

Pies zostanie zaparkowany:))) Wyobraziłem sobie dużego lablalaldora biegającego z neodymem przy obroży ciągnąc sznur różnych poczepionych metalowych przedmiotów - klucze, stara zardzewiała blacha, łańcuch itd:)

komiczne wyobrażenie:)

Reply to
sirapacz

klucze to akurat proste:

na aliexpresie masz tego sporo do wyboru.

Reply to
sirapacz

ROTFL:) Wchodzisz, a tam właściciel domu z otwartą paszcza a ty sobie uświadamiasz że to sąsiada :D

Scena jak z horroru:D

Reply to
sirapacz

Przyspawać do kosiarki:) albo spiąć sprężynę, kosiarkę i psa magnesem:)))))))))))))

Reply to
sirapacz

Sprawdzić czy do wątku przyczepiony pies

Reply to
sirapacz

sirapacz

:))))))))))) zapisz się na jakiś kurs z negocjacji:D

Reply to
sirapacz

W dniu 2018-09-12 o 23:15, Kamil pisze:

To masz do poskładania

Trudne bo musisz dobrać średnicę i ilość zwojów, przy impulsowym będzie łatwiej.

Reply to
Janusz

W dniu 2018-09-18 o 19:39, Janusz pisze:

Tu masz prostszy serwis.avt.pl/manuals/AVT5196.pdf

Reply to
Janusz

Można by to rozwiązać np. tak: Stanowisko do robienia zdjęć - kamerka na statywie z tłem i oświetleniem, każdą rzecz przed zmagazynowaniem kładziemy i fotografujemy, następnie wkładamy do dowolnego pudełka. Pozostaje przypisać do zdjęcia numer pudełka, ewentualnie zautomatyzować to przez zrobienie jakichś krańcówek wykrywających które pudełko czy szufladka jest w użyciu, Wyszukiwać po obrazkach w komputerze (miniaturki) jest dużo prościej niż grzebać w pudełkach. Oczywiście można by pomyśleć o sortowaniu po wielkości czy kolorze ewentualnie kształcie itd. Tak sobie myślę, że krańcówki mogły by posłużyć do "zdyscyplinowania" obsługi i np. można wyjąć pudełko w celu pogrzebania w nim, ale przed odłożeniem trzeba się określić czy i co się z niego wyjęło lub włożyło.

Reply to
Mirek

Pomysł z miniaturkami niegłupi. Do tego można pokusić się dla każdej miniaturki zapytać jakieś AI "co to jest".

Krańcówki natomiast raczej nie zdadzą egzaminu - "pudełka" są wszelakich rozmiarów i kształtów. Karton z Ikei, pudełko po butach, itp. Ale tutaj może wystarczałaby jakaś mała fotodioda w każdym z pudełek, potrafiąca wysłać komputerowi sygnał (radio, LoRa, wifi...) "widzę światło".

Mateusz

Reply to
Mateusz Viste

Zależy jaką sprzedał, a jaką kupił.

Reply to
Roman Rogóż

albo podejdzie do autobusu na przystanku :)))))))))

Reply to
sirapacz

W dniu 12.09.2018 o 23:15, Kamil pisze:

Może tak:

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 2018-09-17 o 19:51, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Nie piernicz głupot, podałem mu dwa projekty wykrywacza impulsowego który działa skutecznie.

To jest zabawka dla dzieci, nic tym nie wykryje.

Reply to
Janusz