Allegrowy kFiatek :D

Taka sytuacja:

"Pomiar rzeczywistej wartości skutecznej (TrueRMS) do dokładnego pomiaru wyników nawet przy zniekształconej fazie. Moc rzeczywista w zestawieniu z czynnikami skutecznymi."

:D

Widziałem ten sam tekst na kilku aukcjach, widać jak miSZCZEe kopiują...

Reply to
sword

W dniu 2018-09-13 o 10:50, sword pisze:

Szczególnie to: "Moc rzeczywista w zestawieniu z czynnikami skutecznymi."

Polska, trudny język :)

Reply to
Janusz

To raczej jakieś tłumaczenie maszynowe. Mniej więcej to samo jest w opisach aliexpress.

Reply to
Sebastian Biały

W dniu 13.09.2018 o 10:50, sword pisze:

Wczoraj słuchałem radiowej Trójki i podawali tam sposób "na pasteryzację słoików z zmywarce", które najlepiej wychodzi, jak się nastawi na program ponad 100 stopni. Jak widać teraz słuchanie radia, czy przeglądanie internetu przypomina grzebanie w śmietniku, który jest coraz bardziej zasyfiony. Chyba nawet niewiele pomoże tu Iladian Direct Plus łącznie z czopkami na hemoroidy :-( Jacek

Reply to
Jacek

W dniu sobota, 15 września 2018 08:31:04 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

==============

W RMF był jakiś quiz, w którym na pytanie czy "temperatura wrzenia wody zwiększa się czy zmniejsza ze wzrostem ciśnienia?", słuchacz odpowiedział prawidłowo. Według prowadzącego logicznym i oczywistym było, że temperatura wrzenia maleje ze wzrostem ciśnienia i podał przykład szybkowaru. Słuchacz nie wygrał czegoś tam...

Reply to
stchebel

W dniu 15.09.2018 o 12:27, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Toż to oczywista oczywistość. Kiedyś prawda leżała tam, gdzie leżała, a teraz obowiązuje "prawda etapu", jak za komuny, czyli nie to prawda, co prawda, tylko to, co władza wskaże. Jacek

Reply to
Jacek

W dniu 2018-09-15 o 14:56, Jacek pisze:

Kiedyś niejaki Lech Pijanowski prowadził różne teleturnieje. Między innym "koło fortuny", w którym hasło finałowe brzmiało GREMPLARNIA. Dla kogoś, kto nie jest kompletnym tumanem, przecież nie do odgadnięcia! W innym teleturnieju stwierdził, że nie istnieje słowo "salat". Taki tępak kiedyś decydował o wygraniu lub przegraniu, i to bezczelnie, na oczach milionów widzów!

Reply to
Akarm

W dniu 2018-09-15 o 16:53, Akarm pisze:

Errata: oczywiście nie Lech, tylko Wojciech. Lech takim nieukiem mnie był.

Reply to
Akarm

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Gópi hój redaktur, co do szkoły nie hodził i nie uwarzał na lajbach.

Ale bym redaktorzynie zrobił wypierduchę u naczelnego...

(ortów nie poprawiajcie, wyraziły mój stosunek do tak inteligentnego (inaczej) prowadzącego).

Reply to
HF5BS