WinAVR 20070525

Ktoś już używa i nie ma problemów z tą wersją? Chyba musiałem przegapić wypuszczenie nowego WinAVR'a bo ostatnią wersję mam ze stycznia.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

Nie wiedziec czemu po zainstalowaniu tej wersji przestala mi klawiatura dzialac w moim ukladzie na ATMEGA128 na PORTF. Oczywiscie nie zorientowalem sie od razu i smazylem atemege lutownica... Nawet nie chcialo mi sie debugowac wrocilem do starej wersji.

Reply to
Pawel K

Heliogabal pisze:

tak, ale program sklada sie z wielu modulow, kilku przerwan. Obsluga LCD, rs232, RTC, klawiatury 4x4, MMC itp. Ciezko jest debugowac skoro na wszystkich poptrzednich wersjach dziala ... w najnowszej za duzo pozmieniali i pewnie wkradl sie jakis blad. Jak zajdzie potrzeba bede szukal bledu u siebie ...

Reply to
Pawel K