folie dotykowe do LCD - czy mozna ciac?

Ma ktos wiedze czy folie dotykowe (analogowe 3 pin) do wyswietlaczy LCD mozna przycinac na zadany wymiar? oczywiscie nie od strony wyprowadzen;)

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

sprobuj, jednakze na moj gust nie zadziala to, bo obetniesz doprowadzenia sygnalow x y Chyba ze bedziesz cial po 2 odpowiednich bokach

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Witam ArturVF500 pisze:

Sądzę, że Ci się nie uda albo raczej nie będzie działać ta na 3 lub 4 piny bo tam jest na zasadzie rezystancji od lewej do prawej i góra dół ja mam taki panel to jest on na szkle ale mam wersję też na zasadzie szachownicy i tą może łatwiej by było odciąć po liniach ale nie próbowałem takich eksperymentów. Ale chętnie też się dowiem czy ktoś już tak robił

Pozdrawiam WojtasW

Reply to
wojtasw