sygnalizacja ciśnienia oleju silnika

Witam wszystkich.

> Mam taki mały drobny problem

tak, my tez mamy taki mały, drobny problemik: niejakiego meśka, który wysyła posty ze źle ustawioną datą i bałagan na grupie robi...

Jarek P.

No tak ...hmmm...no faktycznie trochę nabałaganiłem.... Przepraszam. Przy ostatnim formatowaniu i ponownej inmstalacji systemu przeoczyłem to to....

Powracając jednak do tematu, to dziękuję za wszystkie uwagi. Zastanawiam się jednak czy możnaby wykorzystać układ z termostatu ze strony:

ąć prawie całą strone prawą. Na nóżkę 3 podłączyć odpowiednio diodę. Rezystancje w gałęzi z potencjometrem dobrac eksperymentalnie. W zasadzie tu też mamy do czynienia ze zmiana rezystancji tyle, że pod wpływem zmiany temperatury a nie ciśnienia. zastanawia mnie jednak co siedzi ;-) w tym Ne555. Jeśli jakieś np. opóźnienie czasowe albo cóś w tym stylu to nic z tego.... No cóż może elektronik sie uśmieje z tego postu, ale na mój nie elektroniczny rozum (rozumek ;)), powinno działać (???????)

Mam inny układ z dwoma scalakami: LM393 i hef4011b, który właśnie załącza lub wyłącza porównując napięcia , ale jest troszeczkę bardziej skomplikowany.

Reply to
Mesiek