odstraszacz gołębi

czy ktos moze polecic projekt odstraszacza golebi, bo od jakiegos czasu daja ostro w kosc :-( propozycje wystawienia tesciowej z miotla na balkon moga byc bardzo wesole i efektywne, ale po co trzymac tesciowa w domu caly czas? ;-) a na powaznie, to bede wdzieczny za sugestie na te zasraj_parapety

Reply to
Psychik

Użytkownik "Psychik" snipped-for-privacy@ZAPYTAJ.pl napisał w wiadomości news:c6ddep$15l$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

Najlepsze metody naturalne - tzw. "kot". Do innych z czasem się przyzwyczają. ;)

Qba

gwozdzie ostrzami do gory i po sprawie

Reply to
DJ MuNiO

Nie w domu, tylko na balkonie :-)

Na parapety to chyba wystarczy kawal sznurka - przeciagnac 10 cm nad parapetem i juz poleca siadac do sasiada.

A mozesz potrenowac "pipek dreczyciel" - takie proste urzadzenie ktore co pewien czasc wysyla ktotki dzwiek. Moze je odstraszy.

tez tak myslalem ale sie nie sprawdzilo

nie odstraszy - odstrasza je dzwiek porzadnej detonacji (korkowiec) co do kota to tez nie polecam poniewaz koty ulegaja wypadkom przy pracy na wysokosci

kiedys szukalem informacji w sieci na ten temat ale niestety wyglada na to, ze tylko mechaniczne zabezpieczenia daja rade

d.

Reply to
dynio

Użytkownik Psychik napisał:

Nic elektronicznego. Zadne swiatla, dzwieki tylko atrapa jastrzebia najlepiej plastykowy jakis czas dziala a i wiatrowka na te ktore sie nie boja.

Reply to
Senicz

Słyszałem kiedyś, że w jakimś mieście w obs...wanym parku postawiono megafony i puszczano z nich co jakiś czas odgłosy jakiegoś drapieżnego ptaka. Podobno działało. :-) Nie jestem pewien, ale chyba nawet na tej grupie kiedyś coś o tym było. Więć: bariera podczerwieni + ISD. ;-)

Pzdr, Raf.

Reply to
Rafal Baranowski

Ja miałem zawsze sznurek - ale taki z mnóstwem poprzyczepianych różnokolorowych wstążeczek - takich, aby były lekkie i aby je targało na wietrze (np. wstążki do kwiatów, prezentów). Teraz sznurka nie ma, bo taśma klejąca puściła, ale jak był to nie przylatywały. Wystarczy zamocować mocniej.

P.S. Może u Ciebie są jakieś wyjątkowo wredne gołębie? ;)

Reply to
Hippoo

tez probowalem ale moze mam nagranie niewlasciwego ptaka d.

Reply to
dynio

Ja poprzeciagalem drut, kilka sztuk, mocno go naciagajac, aby nie mogly na nim usiasc, ani pod nim. U mnie to praktycznie zadzialalo,

Reply to
Ryszard

Użytkownik "dynio" snipped-for-privacy@FAKESPAM.aqata.eu.org> napisał w wiadomości news:c6g9tr$hc2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

sciagnalem z netu ok. 20-tu roznych wave'ow z nagraniami jastrzebi - zaden nie zadzialal :(((

metoda na sznurek/drut/gwozdzie u mnie tez nie dziala, bo siadaja od 4-tej rano na sasiednich balkonach i parapetach i rzeza (pl: rzężą) w niebogłosy - nie mogę spać, a nie potrafie zasnac przy zamknietym oknie balkonowym...

pzdr Hoody

Reply to
Hoody

mozna wystawic blisko miejsca chronionego 7 elektrolitow na skretce nastepnie detonowac po kolei w razie potrzeby. faktem jest, ze po pewnym czasie zniechecania robi sie nieco lepiej i czestotliwosc detonacji moze byc mniejsza. no ale to rozwiazanie dla desperatow. osobiscie mnie to rzezenie tak wq???a, ze tez spac nie moge i kombinuje. chyba nalezy zapytac na jakiejs grupie biologicznej o metode i do niej ew. stworzyc urzadzenie.

d.

Reply to
dynio

A propopos - skąd ściągałeś Wave'y jastrzębi ???

Reply to
lk

Mon, 26 Apr 2004 13:05:18 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "dynio" snipped-for-privacy@NOSPAM.aqata.eu.org> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A moze wystawiac elektrolity naladowane do 310V ? :-)

Reply to
BLE_Maciek

Witam grupowiczów jakis czas temu badalem ten problem no cóz golab miejski byle czego sie nie boi i szybko przyzwyczaja sie do zmiennego srodowiska ale instynkt z drapierznym ptakiem chyba go nie zawidzie wiec pomysl z ukladem nagrywania mowy wav z encyklopedji multimedilnej (chyba ze bedziesz biegal z mikrofonem w poszukiwaniu jastrzebia) i powinno dzialac przynajmniej wtedy tak sugerowal mi znajomy biolog ale nie dokonczylem dziela (brak dzwieku polujacego jastrzebia) Pozdrawiam P.S. mozna na tym zrobic kase Uzytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
SheriffPL

Wpisalem w Google slowa "falcon" albo "hawk" (juz nie pamietam, ale jeden to sokol a drugi jastrzab) no i "wav" - i sie samo znalazlo... :)

pzdr Hoody

Reply to
Hoody