Skarby do oddania ;-)

Jakby ktoś (Atlantis?) miał ochotę pozyskać trochę antyków typu Z80,

64180, 68K, WDC cośtamcośtam, PALe, GALe, za przeproszeniem SRAMy, EPROMy z okienkiem i inne cuda wianki to proszę o sygnał.

Stan "piwniczny". To znaczy nówki sztuki, nie śmigane w laskach ale przeleżało im się ostatnie kilka(naście) lat w pudle na zadaszonym zapleczu ze wszystkimi tego konsekwencjami (głównie kurz i pajęczyny).

Najchętniej odbiór osobisty (DC). Ale mogę też wrzucić do paczki i wysłać.

Piotrek

Reply to
Piotrek

Ch?tnie si? zaopiekuj?. Jaka cena z wysy?k??

Reply to
sampler.expansions

Dobre słowo + koszty wysyłki. Kuriera pewnie za 2 dyszki da się zamówić.

Email działający? To się odezwę na priv.

Piotrek

Reply to
Piotrek

W dniu 2020-03-08 o 20:32, Piotrek pisze:

a pamięci 4256 np tms4256 albo HYB514256B-70 albo UPD424256C-80

1M (256Kx4) CMOS DRAM Memory 5V 80ns w obudowie najlepiej DIP20

a te 68k to które dokładniej? zwykłe 68k czy 68020 czy szybsze?

Generalnie łykam jak pelikan wszystko co mi się przyda do reanimacji Amig.

Reply to
sirapacz

Jeśli nadal aktualne, chętnie przygarnę, choćby część. Prosiłbym tylko o informację na temat ceny i kosztów wysyłki. Jeśli na priv, to mail obecnie na gmailu, początek taki sam jak podany tutaj, z wyjątkiem pułapki antyspamowej. ;)

Reply to
Atlantis

Odłożyłem na stertę elektrośmieci jedną z moich pierwszych płyt, chyba jeszcze x86. Pamięci tam było mnóstwo, ale dopiero jutro będę w stanie sprawdzić co one za jedne. Dam znać.

68k

No niestety używałem głównie Z80/8051. Tak więc nie pomogę.

Piotrek

Reply to
Piotrek

dzięki - jeśli to odpowiednio stara płyta to powinny być tam pasujące pamięci

Na same pamięci mam ślinotok;)

Reply to
sirapacz

W dniu 09.03.2020 o 12:37, sirapacz pisze:

Wygrzebałem: TMS4256 12NL 18 sztuk M5M4256AP 10 18 sztuk LC324256 10 6 sztuk

Wrocław.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

No niestety TMS4256-10NL ale za to 36 sztuk

Oprócz tego mogę wysłać OMRON-wski sterownik z 68k i 16 sztukami TC514256P-10 do wylutowania.

Można na priv?

Piotrek

Reply to
Piotrek

16 nóżek - będzie pająkowanie ale chętnie przytulę

reflektuję :)))

michal w domenie sircomp kropka pl

Reply to
sirapacz

poszedł priv ale nie wiem czy doszedł:)

Reply to
sirapacz

Kolejna porcja skarbów: do oddania (za darmo) oscyloskop Tektronix 2225. Brak sond.

Trzy lata temu był sprawny i był przechowywany w ciepełku tak więc zgaduję, że dalej jest w dobrej kondycji.

Odbiór wyłącznie osobisty w DC (Włochy) na przykład jutro (piątek) albo od soboty w okolicach Podkowy Leśnej.

Piotrek

Reply to
Piotrek

W dniu 2020-03-12 o 11:07, Piotrek pisze:

Ja się piszę :)

Odebrałbym raczej w sobotę.

Napisz na adres z nagłówka, to wymienimy się numerami telefonów.

Reply to
Adam

Przepraszam bardzo, ale jeden z kolegów odezwał się bezpośrednio na emaila tak więc sprawa już nieaktualna.

Piotrek.

Reply to
Piotrek

W dniu 12.03.2020 o 11:07, Piotrek pisze:

Wpuszczą? Przecież jest pełna izolacje ze względu na epidemię. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ;-)

Reply to
Czarek

Dziękuję za podzielenie się skarbami które posłużą do Amig:) Kto by pomyślał, że całkowitym przypadkiem zdobędę części deficytowe nie produkowane od "wieków" :))

Jestem waszym dłużnikiem więc jak czegoś będziecie potrzebować - szczególnie z IT - to zapraszam. Postaram się oddźwięczyć:)

Michał

Reply to
sirapacz

Ja też się przyłączam do podziękowań. :)

Reply to
Atlantis