Czy ktoś miał z tym kontakt...

...bezpośredni:

czy ten proc jest w stanie uciągnąć serwer DLNA?

Reply to
VSS

Użytkownik "VSS" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iove3m$rdc$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

...bezpośredni:

czy ten proc jest w stanie uciągnąć serwer DLNA?

-------------------------------------

to jest ciekawsze:

blur

Ta płytka jest OK, korzystam czasem, ale to co zapodał VSS też wygląda ciekawie, przede wszystkim jest kompaktowe, od razu w obudowie, i w ogóle mniejsze. Też bym chętnie sprawdzić jak toto chodzi. Cenowo też wychodzi ciut taniej.

Reply to
sundayman

Aha, i przede wszystkim ten D945GSEJT musi być chłodzony jakimś wentylatorkiem, bo inaczej radiator robi się gorący jak diabli, i bałbym się tak to zostawić na dłuższy czas. Ja robiłem na tym odtwarzacz audio (16 * mp3) i w czasie pracy to bez wentylatora robi się piecyk.

Reply to
sundayman

Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ip1ffq$vr7$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Ja to kupiłem do trochę innych zastosowań a priorytetem jest dla mnie zasilanie 12V, swego czasu można było zamówić miniaturowy dysk SSD "wciskany" w tę płytę niestety nie potrafię tego produktu zlokalizować.

Reply to
blur

do wyboru do koloru

sundayman

W wiadomości:ip1cmv$m1f$ snipped-for-privacy@news.onet.pl, blur snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> nastukał:

to sama płyta, ja wolalbym cos w opakowaniu

Reply to
VSS

W dniu 2011-04-23 22:51, VSS pisze:

Ja osobiście używam czegoś takiego

spisuje się rewelacyjnie, wszystko działa pod FreeNAS na co dzień działa jako NAS, serwer FTP i WWW. DLNA odpaliłem aby zobaczyć jak chodzi, ale go nie używam.

Reply to
Mateusz