Rozsypana świeca

W silniku 2 litry 16V DOHC pękł wzdłuż wenętrzny izolator w świecy i połowa (z 15mm długości) wpadła do cylindra. Z nowymi świecami silnik kuleje. Jakigo zakresu naprawy można się spodziewać ? Pogrążony w smutku, Wmak

Reply to
Wmak

Sorry, z wrażenia na złą grupę puściłem. Wmak

Reply to
Wmak

U ginekologa można by się spodziewać tanio i szybko. ;)

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Powitanko,

I to wcale nie jest tylko zart;-) Odpowiednimi narzedziami przez otwor swiecy powinno sie dac wyciagnac. Polecam odkurzacz i cienka rurke.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

a jak już załączył silnik z resztkami świecy w cylindrze, to czasem może tylko szlif i wymiana tłoka pomóc. Też tak kiedyś miałem :-(

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

mnie kiedyś wpadła prowadnica zaworu do cylindra :)

PMK

Reply to
PeKlesyk

A facet w cyrku wyjął z cylindra królika ;)))

dziadek Ben

Reply to
dziadek Ben

nie twierdzę, że dojechałem tak do domu :)

PMK

Reply to
PeKlesyk

CZy chcesz przez to powiedziec ze zostawiles ten kawalek w silniku, wkreciles nowe swiece i chciales jezdzic? Tomek

Reply to
Tom

cholerka.... ludzi stac na 2.0 DOHC a robia takie glupoty <hahaha>

woocashewski - katowice

aha :) a koszt naprawy... no to moze byc tak ze 4 000 zl :) , jesli bedzie trza tlok wymieniac i szlif robic :)

Reply to
woocashewski - katowice

Z oryginalnego posta (silnik kuleje) wyglada ze juz za pozno....

Tomek

Reply to
Tom

Waldemar Krzok snipped-for-privacy@charite.de napisał(a):

Przypuszczam, że to odpadło w czasie pracy silnika, więc "nie czas żałować róż..." Teraz trzeba forsę szykować. Świece wspaniałej firmy Iskra chyba nie przejechały 10tys - wyglądają jak nowe, nawet końcówki środkowych elektrod nie są zaokrąglone. Ponieważ żaden znajomy mechanik endoskopu nie posiada a znajomości wśród ginekologów nie mam, weterynarz nie pożyczy kamerki, którą zagląda psom do uszu (zresztą ona chyba tylko "na wprost" patrzy, trzeba będzie klasycznie głowicę zdejmować. Swoją drogą, nie spodziewałem się odzewu na p.m.e. - niechcący tutaj posta wysłałem. Pozdrawiam, Wmak

Reply to
Wmak

Objawy nierównej pracy po uruchomieniu silnika na karb wilgoci w kablach zwaliłem i niestety parę kilometrów zupełnie normalnie przejechałem. Trudno zgadnąć, kiedy porcelanka pękła. Gdy znalazłem zepsutą świecę, pewno i tak było za późno, przypuszczałem, że zmielony kawałek już wydmuchany. Zmieniłem świece, odpaliłem, dalej kulało dokładnie tak samo jak przed wykręceniem świec więc natychmiast wyłączyłem - teraz taniego holownika szukam. Nigdy takiego uszkodzenia świecy nie widziałem - przed 25 laty w pożyczonej od kolegi Zastavie1100 znalazłem świecę z ukruszonym 2x2mm kawałkiem izolatora ale te świece miały przebieg ze 40tys km - żadnych następstw tego nie wykryłem. Wmak

Reply to
Wmak

Iskry wsrod bardzo wielu moich znajomych jezdzacych na dwoch kolach maja bardzo dobra opinie. Sam ich uzywalem od zawsze. Moze to byla Jiskra???

Reply to
Lukasz Spychalski

Dlatego diesle lepsze :)

Reply to
Marcin Szczepaniak

Popieram. Tańsze i mniej zawodne. Mimo podwyżek oleju i obniżek benzyny. Do tego jeżdżą chyba na wszystkim. Przynajmniej te starsze :-).

Reply to
AdelA

Zgadza sie - moj jezdzi na wszystkim :)

Reply to
Marcin Szczepaniak

Mam alergię na ON.... Mało kto sobie zdaje sprawę, że to jeden z najbardziej uczulających alergenów. Często na dodatek ta alergia jest mylona z chorobą lokomocyjną.

Reply to
William

kolejny co wa w d... srodowisko w ktorym zyje; gnojowka to sie na pola nadaje a nie do zasilania silnikow;P

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500