Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2

Taka, że w Spectrum nie było miejsca w pamięci na rozbudowany driver.

[...]

Kolejny polski ewenement -- edytor Chi Writer używany przez "niemal

> wszystkich". Na świecie był programem niszowym, wykorzystywanym przez > jakichś zwariowanych naukowców do pisania swoich wymyślnych formułek. > U nas zyskał uznanie tylko z tego powodu, że dało się w nim metodą > "na rympał" rozwiązać "problem" polskich literek.

Na rympał? Pełny edytor fontów to jest „na rympał”?

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4630425002$ snipped-for-privacy@squadack.com... Hello Jarosław, [...]

A komu sie chcialo fonty edytowac ? Bralo sie to, co bylo.

Mial tez pare innych zalet - dolne indeksy, gorne...