Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2

Absolutnie nie widzę związku. Wymiana fonta w VGA nie wymaga rezydenta. Jednorazowo przy starcie komputera ładuje się font i z głowy. Nie trzeba dynamicznie niczego podmieniać.

Od tego czasu zmieniło się podejście do sprzętu. Kiedyś ludzie > oczekiwali, że napisanie:

Proszę Cię. Siedzę w tym od 35 lat. 20 lat zarabiałem na życie programowaniem. Ja naprawdę PAMIĘTAM te czasy.

copy dokument.txt prn: > czyli skopiowanie pliku tekstowego wprost do drukarki, spowoduje > wydrukowanie tego dokumentu. Dzisiaj podejrzanym się może wydawać, > że jakieś urządzenie obywa się bez dedykowanego sterownika. A ten > rezydent, to przecież wypisz wymaluj drajwer drukarki.

NIGDY nie spotkałem rezydenta dynamicznie wymieniającego 6 znaczków w drukarce igłowej. Spolszczałem sprzęt i programy i NIGDY by mi do głowy nie przyszło tak dziwaczne rozwiązanie.

Driver drukarki, obsługujący polskie litery przez cofanie głowicy, to robiłem jeszcze za czasów Spectrum i Tasworda przez Wilczka łamanego. Z obsługą NLQ, bold, italic itd. Łącznie ze sprzętowym interfejsem portu równoległego. Mam go do dzisiaj.