Re: Akumulator ?elowy i max pr?d

a jak sie ma rezystancja wewnętrzna akumulatorów w porównaniu z > kondensatorami ?

> czy dobrze kombinuje ze jak ( do zasialnia serwa) będe uzywał akumulatora to > wiekszosc kondenstorów mogę sobie darowac?

czesc mozesz sobie darowac, ale nie wszystkie. Chodzi o to, ze wprawdzie akumulator olowiowy ma dosc niska impedancje wewnetrzna dla niskich czestotliwosci, ale nie lubi on ,,pompowania'' energii wte i nazad np. w momentach komutacji w silniku. Znaczy: kondensatory przeciwzakloceniowe nie sa tylko od zaklocen :) Poza tym, jesli masz miec oprocz silnika jakis kawalek elektroniki, to bedzie troche z tym jazdy.

Reply to
Marek Lewandowski

Poza tym, jesli masz miec oprocz silnika jakis kawalek elektroniki, to bedzie troche z tym jazdy.

a mozesz troszke wiecej o tym powiedziec ? bo elektroniki tam troszkę jest, podlaczony enkoder i procek liczący PID'a...

Reply to
Rock

Hm .. a pamietasz ten ukladzik do odsiarczania akumulatora ?

O wlasnie skorzystam z watku , ja cos takiego szukam ale niegdzie do tej pory nie znalazlem ukladu DIY do odsiarczania akumulatorów zelowych. Znaczy znalazlem sposoby ozywiania aku zelowych, ale to nie to samo ,,..... Masz moze schemat takiego ukladu pod reka?

Pozdrawiam Michal

Reply to
Stolat

Nie probowalem, nie uzywalem, cos mi to ...filstwem zalatuje.

Hmm ten link to chyba nie dotyczy zasiarczenia cel w aku :).

Pozdrawiam Michał

Reply to
Stolat

No to d* :-)

Bylo gdzies forum uzytkownikow tych ukladow, ale widac mi sie linki pomylily. O, jest odnosnik