Re: Akumulator ?elowy i max pr?d

> Ksiazki o tym pisac...

> wybaczcie, ale jako odpowiedź dostałem dywagacje i spekulacje. Ja nie > potrzebuję książki, napiszcie mi tak: > idź i kup taki i taki kontestator, diodę, coś tam jeszcze, polutuj w > kolejności a-b-c i tyle.

Sorki, nie potrzebuje dywagaci o tym, jak wyregulowac silnik w samochodzie, powiedcie mi: przykrec te srube o tyle. Dostrzegasz analogie? Jak nie, to za zielony jestes, zeby zdawac sobie sprawe ze zlozonosci problemu.

Reply to
Marek Lewandowski

Jasne, gdybyś stał na drodze i nie mógł odpalić silnika, to potrzebowałbyś właśnie takiej porady a nie dyskusji o wpływie kształtu denka tłoka na przebieg procesu spalania

Moja zieloność jest mi znana, dlatego zadaję być może niezbyt fachowe pytania. Wiem, że znając temat ciężko zniżyć sie do poziomu mojej ignorancji. Jednak liczę, że komuś się uda.

Vir

Reply to
Vir