Przezwojenie cewki przekaźnika

W dniu 19.07.2018 o 00:23, RoMan Mandziejewicz pisze: [...]

Spróbowałem, rewelacja! Bardzo łatwo się to robi, dużo łatwiej niż lutowanie. Przy drutach w około 0.1mm po prostu bajka. Przy 0.25 spaliło się w sumie 2cm izolacji, pewnie palnik za mały. Niech Ci Pan Bóg w tłustych dzieciach wynagrodzi!

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b506971$0$601$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2018-07-19 o 12:27, J.F. pisze:

Co mi wyglada znacznie bardziej wykonalne ... ale do nawijania, to sie moga druciki urwac przy wyginaniu.

Tak

Spróbuj sam i przekonaj się. Samo przetopienie udaje się w płomieniu kuchenki gazowej.

:)

Nie - przy grubszych drutach trzeba chłodzić resztę. Złapać szczypcami po prostu.

Wystarczy mi ten jeden, już 33-letni tłuścioch.

W dniu 19.07.2018 o 12:27, J.F. pisze:

Wystarczy skręcić druty, aby się nie ruszały. Supełek całkiem trudno zawiązać na cienkim drucie. Mikropalnik Rothenberger, z Castoramy.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

Fakt.

Mam Versatip, aż spróbuję :)

Płomień z niego wygląda tak:

Adam Wysocki

Użytkownik "Adam Wysocki" snipped-for-privacy@somewhere.invalid napisał w wiadomości news:pis6vq$pmi$3$ snipped-for-privacy@news.chmurka.net...

Mam dziwne wrażenie, że skończysz z kulką miedzi, zanim płomień muskający drucik zejdzie z niego.

Reply to
HF5BS