projektowanie płytek w linuksie

witam, Robię dla znajomego system do tworzenia schematów i projektowania płytek drukowanych oparty na systemie Gentoo Linux. Mam już utworzone archiwum linux.tar.bz2, które po rozpakowaniu na dysku działa i łaczy się się z neostradą poprzez zewnętrzny router lub modem eagle-usb. To jest minimalny system działający w trybie graficznym (fluxbox) z firefoxem i thunderbirdem zajmujący ok 1G na dysku. Testowałem wielokrotnie i działa już bezbłędnie. Pytanie moje dotyczy oprogramowania dla elektroniki. Mam już gEDA i PCB i nie wiem co jeszcze dołożyć? Napewno eagle, ale co jeszcze?

Pozdrawiam, Andrzej A

Reply to
andy_a

andy_a napisał(a):

(...)

KiCAD (

)

Pozdrawiam MD

Reply to
Maksymilian Dutka

Dzięki, bardzo interesujące! Nie widziałem tego jeszcze. A może coś do programowania procków, PIC18Fxxxx albo innych?

AA

Reply to
andy_a

"Just Another Language"

jal.sourceforge.net

Lukasz Spychalski

Thx, Nie mogę doczytać się czy Jal Software jest tylko do win2k, czy taż do linuksa. Pozatym nic niema o PIC18F a tylko o PIC16F. Obawiam się, że trudno będzie znaleźć coś porównywalnego do MPLab. pozdr., AA

Reply to
andy_a

Jest wersja pod linuksa.

Nie sledze od mniej wiecej dwoch lat rozwoju Jala, ale skoro dziala wi-fi pod 18F, to pewnie sa stworzone naglowki dla 18F :)

: "We are using JAL version 0.4.62, because it has better support for the 18LF8621 chip"

Reply to
Lukasz Spychalski

Dziękuję, prztestuję to Pozdrawiam, AA

Reply to
andy_a

Czy to jest całowicie free bo wygląda ciekawie?

Paweł

kiCAD- 100% free i bez porównania lepszy od gEDA+PCB, choć ma jeszcze sporo braków. Ale jeżeli chodzi o free, to uważam, że najlepszy z dostępnych. wkwj

Reply to
wkwj