Laptop i zalana klawiatura

Witam. Dostałem laptop HP Compaq EVO n1050 w którym nie działa część klawiszy (komputer był zalany). Jeśli ktoś wie gdzie można kupić klawiaturę do niego - proszę o podpowiedź. Szukałem już na Allegro, ale nie było do tego modelu.

Reply to
Vito1

Dnia pańskiego Thu, 8 Mar 2007 13:06:24 +0100 osoba "blur" napisał(a) :

Jeszcze nie sprawdzałem - myślałem, że z innego źródła będzie taniej. Zaraz zobaczę co proponują w serwisie.

Reply to
Vito1

Dnia Thu, 08 Mar 2007 15:54:10 +0100, Vito1 łaskawie napisał(a):

Tam zacznij. Ostatnio wymieniali klawiaturkę w Toshibie mojej znajomej i skończyło się na ok. 200zł, więc nie jest to jakaś zaporowa cena. No w każdym razie prognozy były gorsze.

Reply to
yogi009