czy warto kupic HP/Agilent 16500B?

Witam,

jakiś czas temu zadałem pytanie o analizator logiczny/oscyloskop. starałem się być w miarę precyzyjny, niestety zostawiliście je bez opowiedzi :| jak widzę, trzeba było poprzestać na samym tytule postu, efekt był by moze ten sam, ale nie miał bym poczucia straconego czasu ;>

dziś zatem proste pytanie bez rozwinięcia

Czy warto zainwestowa dziś w HP 16500B Jeśli ktoś używał/używa to prosił bym o kilka słów (zarówno pro jak i anty). Czy znacie jakieś sensowne źródło "zaopatrzenia" w sam HP 16500B oraz karty do niego?

Reply to
Tawez

::WireFree::